Hallo,
ik wil graag opwaarderen via een automatisch afschrijving. Ik heb hiertoe een code gekregen op mijn bankafschrift. Als ik deze code invoer met knippen en plakken dan is de melding echter: "De code wordt niet herkend, probeer het opnieuw."
Wat nu?
Op dit moment kan ik niet bellen of smssen aangezien ik een negatief saldo heb.
paul
Bladzijde 1 / 1
Hi paul,
Dit probleem is bij ons bekend. Wij verzoeken je ons een privéberichtje toe te sturen zodat wij je een nieuwe activatiecode kunnen toesturen. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Dit probleem is bij ons bekend. Wij verzoeken je ons een privéberichtje toe te sturen zodat wij je een nieuwe activatiecode kunnen toesturen. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Ik heb last van het zelfde probleem. Mijn activatiecode wordt niet herkend
Beste Albert,
Graag vernemen wij de actievatiecode zodat wij dit voor je kunnen nakijken. Vaak lezen klanten de 'IS' van de zin 'UW ACTIVATIECODE IS' ook als de code. De eerste letters van de code zijn dus niet 'IS'.
Groetjes,
Arie
Graag vernemen wij de actievatiecode zodat wij dit voor je kunnen nakijken. Vaak lezen klanten de 'IS' van de zin 'UW ACTIVATIECODE IS' ook als de code. De eerste letters van de code zijn dus niet 'IS'.
Groetjes,
Arie
Bedankt voor de oplossing Arie.
Beste Albert,
Graag vernemen wij de actievatiecode zodat wij dit voor je kunnen nakijken. Vaak lezen klanten de 'IS' van de zin 'UW ACTIVATIECODE IS' ook als de code. De eerste letters van de code zijn dus niet 'IS'.
Groetjes,
Arie
Beste Albert,
Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen.
Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.
Groetjes,
Manisha
Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen.
Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.