.

Beantwoord

activeringscode

  • 1 July 2013
  • 8 reacties
  • 665 Bekeken

Hoi!

Ik heb aangegeven dat ik automatisch wil laten opwaarderen, maar ik heb nooit een activeringscode ontvangen (en dus ook die €0,01 niet). Ondertussen heb ik nog maar 1 euro beltegoed... Wat nu?

Ticket #495717
icon

Beste antwoord door Natascha 2 July 2013, 16:11

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +6
Hoi!

Ik heb aangegeven dat ik automatisch wil laten opwaarderen, maar ik heb nooit een activeringscode ontvangen (en dus ook die €0,01 niet). Ondertussen heb ik nog maar 1 euro beltegoed... Wat nu?

Ticket #495717


Hoi Marieke D,

Welkom op het forum!
Op 16 juni is er een storting gedaan van €0.01 cent vanuit KPN. De omschrijving is KPN BV inzake Simyo met daar het telefoonnummer in en in de omschrijving staat de activatiecode vermeld. De storting is gedaan op rekeningnummer: 60****3.
Hoi!

Ik heb aangegeven dat ik automatisch wil laten opwaarderen, maar ik heb nooit een activeringscode ontvangen (en dus ook die €0,01 niet). Ondertussen heb ik nog maar 1 euro beltegoed... Wat nu?

Ticket #495717


Hoi Marieke D,

Welkom op het forum!
Op 16 juni is er een storting gedaan van €0.01 cent vanuit KPN. De omschrijving is KPN BV inzake Simyo met daar het telefoonnummer in en in de omschrijving staat de activatiecode vermeld. De storting is gedaan op rekeningnummer: 60****3.


Hoi!

Ik heb mijn afschriften bekeken: geen storting te vinden en dus ook geen code... En nu?
Marieke
Badge +8
Hoi!

Ik heb mijn afschriften bekeken: geen storting te vinden en dus ook geen code... En nu?
Marieke


Hoi Marieke D,

Op de 16de is er niks te vinden? Misschien heb je het verkeerde rekeningnummer gebruikt?
Ik zal deze activatiecode voor je laten verwijderen uit het systeem, zodat je je bankrekeningnummer nogmaals kunt 'wijzigen' en zo een nieuwe activatiecode kunt ontvangen.

Laat je even weten of je hem dit keer wel krijgt?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Marieke D,

Op de 16de is er niks te vinden? Misschien heb je het verkeerde rekeningnummer gebruikt?
Ik zal deze activatiecode voor je laten verwijderen uit het systeem, zodat je je bankrekeningnummer nogmaals kunt 'wijzigen' en zo een nieuwe activatiecode kunt ontvangen.

Laat je even weten of je hem dit keer wel krijgt?

Groetjes,
Charlene


O ja! Voor je beltegoed zul je nog even een gewone opwaardering moeten doen via iDeal dit keer.

Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene,

het is gelukt.

Bedankt voor de hulp!
Marieke
Badge +8
Hoi Charlene,

het is gelukt.

Bedankt voor de hulp!
Marieke


Hoi Marieke D,

Fijn om te horen :)
Mocht je nog eens wat willen vragen, je weet het forum nu te vinden.

Groetjes,
Charlene
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem: ik heb prepaid, wil naar sim only, moet bankrekening activeren, maar krijg geen 0,01 storting op mijn rekening. Kun je mijn account nagaan om te kijken waar het vastloop?

Bedankt en groeten,
Mark
Badge +6
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem: ik heb prepaid, wil naar sim only, moet bankrekening activeren, maar krijg geen 0,01 storting op mijn rekening. Kun je mijn account nagaan om te kijken waar het vastloop?

Bedankt en groeten,
Mark


Hoi Mark.Bax,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je in het verleden een activatiecode heeft aangevraagd die niet is gebruikt. Als gevolg hiervan was het niet mogelijk een nieuwe activatiecode aan te vragen. Ik heb de activatiecode verwijderd.

Om een nieuwe activatiecode aan te vragen raad ik je aan in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Wanneer je vervolgens klikt op tabblad 'Mijn Gegevens' kan je bankrekeningnummer wijzigen. Hier kan je een nieuwe activatiecode aanvragen door middel van het wijzigen van je rekeningnummer.
Binnen 2 dagen ontvangt je dan een activatiecode op de door jouw opgegeven rekeningnummer.

Reageer