.

Beantwoord

Activatiecode na overstap prepaid => Simonly

  • 7 July 2013
  • 3 reacties
  • 383 Bekeken

Badge
Beste allemaal,

Recent ben ik overgestapt (althans, dat dacht ik) van Simyo Prepaid naar Simyo Sim-only via de overstaplink op Mijn Simyo.

Ik kreeg het bericht dat ik mijn bankrekening in de gaten moest houden i.v.m. de activatiecode op mijn afschrift.

Inmiddels heb ik nog steeds geen activatiecode ontvangen en sinds gisterenavond heb ik geen netwerk meer, kan ik dus niet meer bellen, of gebeld worden en daarnaast is mijn voicemail OOK al niet meer bereikbaar. Erg vervelend allemaal.

Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe dit komt en hoe dit opgelost kan worden.

Met spoed, want ik ben nu gewoon onbereikbaar.

Ondertussen heb ik een aantal topics aangaande dit onderwerp gelezen en zag ik dat dit bij meerder mensen fout gaat.

Mogelijke oorzaken zijn:

1: Geen bankrekeningnummer opgegeven.
Volgens mij heb ik dit wel gedaan, bij de bestelprocedure. Maar bij MIjn Gegevens zie ik inderdaad geen rekeningnummer staan. Maar als ik dan op wijzigen klik krijg ik een enigszins irrelevante tekst te zien en bovendien niet de gelegenheid om daadwerkelijk mijn rekeningnummer te wijzigen.

Wat betreft het wijzigen van rekeningnummers voor het ontvangen van activatiecodes las ik ook op het forum over een 'selfservice' tabblad, maar heel die pagina kan ik nergens vinden. Waar is het tabblad 'selfservice'?

2: Fout bankrekeningnummer opgegeven.
Lijkt me sterk in mijn geval, ik ben daar erg secuur in, maar als het wel zo is ben ik natuurlijk zelf gewoon fout. Maar als dat zo is, zou ik het wel prettig vinden als ik via Mijn Simyo pagina, bij Mijn Gegevens kan inzien wat ik opgegeven heb en het dan ook eenvoudig kan wijzigen. Volgens mij kan ik dat nu niet.

Nog een tweede vraag:
Ik las ook over het recent vervallen van de aannsluitkosten indien men overstapt via de overstaplink op Mijn Simyo. Moet ik aansluitkosten betalen?

Met vriendelijke groet,
Maarten
icon

Beste antwoord door Natascha 9 July 2013, 12:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Ahum,

Om maar een stop te zetten op de hoge stroom reacties van mede-simyo-ers en simyo-crew, zal ik maar even laten weten dat ik ondertussen met de klantenservice gesproken heb en dat alles opgelost is.

Over de precieze toedracht/ oorzaak bestaat nog onduidelijkheid, maar opwaardering van beltegoed en een 'reset' door de telefonische helpdesk heeft alle complicaties doen wijken..

Tot simyo,
Maarten
Reputatie 7
Badge +9
Mooi dat het is opgelost! Wel, zoals je inmiddels hebt gemerkt is Simyo op zondag niet via dit forum bereikbaar (de telefonische klantenservice trouwens ook niet), en duurt het doorgaans 1 werkdag voordat je een antwoord van een Simyo moderator kunt verwachten (zie http://www.simyo.nl/klantenservice).
Badge +6
Beste allemaal,

Recent ben ik overgestapt (althans, dat dacht ik) van Simyo Prepaid naar Simyo Sim-only via de overstaplink op Mijn Simyo.

Ik kreeg het bericht dat ik mijn bankrekening in de gaten moest houden i.v.m. de activatiecode op mijn afschrift.

Inmiddels heb ik nog steeds geen activatiecode ontvangen en sinds gisterenavond heb ik geen netwerk meer, kan ik dus niet meer bellen, of gebeld worden en daarnaast is mijn voicemail OOK al niet meer bereikbaar. Erg vervelend allemaal.

Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe dit komt en hoe dit opgelost kan worden.

Met spoed, want ik ben nu gewoon onbereikbaar.

Ondertussen heb ik een aantal topics aangaande dit onderwerp gelezen en zag ik dat dit bij meerder mensen fout gaat.

Mogelijke oorzaken zijn:

1: Geen bankrekeningnummer opgegeven.
Volgens mij heb ik dit wel gedaan, bij de bestelprocedure. Maar bij MIjn Gegevens zie ik inderdaad geen rekeningnummer staan. Maar als ik dan op wijzigen klik krijg ik een enigszins irrelevante tekst te zien en bovendien niet de gelegenheid om daadwerkelijk mijn rekeningnummer te wijzigen.

Wat betreft het wijzigen van rekeningnummers voor het ontvangen van activatiecodes las ik ook op het forum over een 'selfservice' tabblad, maar heel die pagina kan ik nergens vinden. Waar is het tabblad 'selfservice'?

2: Fout bankrekeningnummer opgegeven.
Lijkt me sterk in mijn geval, ik ben daar erg secuur in, maar als het wel zo is ben ik natuurlijk zelf gewoon fout. Maar als dat zo is, zou ik het wel prettig vinden als ik via Mijn Simyo pagina, bij Mijn Gegevens kan inzien wat ik opgegeven heb en het dan ook eenvoudig kan wijzigen. Volgens mij kan ik dat nu niet.

Nog een tweede vraag:
Ik las ook over het recent vervallen van de aannsluitkosten indien men overstapt via de overstaplink op Mijn Simyo. Moet ik aansluitkosten betalen?

Met vriendelijke groet,
Maarten


Hoi Maartenn,

Fijn om te horen dat het opgelost nadat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice het probleem is opgelost.
Wij proberen binnen 1 werkdag te reageren om het forum echter wanneer het druk is lukt dit niet altijd. :(

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer