Skip to main content
Hallo,



Ik heb 3 telefoonnummers gergistreerd staan bij Simyo, waarvan 1 prepaid. Deze wil ik nu opwaarderen naar een Simyo abonnement. Echter geeft de site aan om eerst je bakrekening te activeren door middel van de actievatiecode. Deze kan ik echter niet meer vinden. Kan ik een nieuwe activatiecode aanvragen?
Hoi Graaffr,



Welkom op het forum!

Kan je mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer waar het omgaat zodat ik dit voor je kan bekijken.
Hoi Graaffr,



Welkom op het forum!

Kan je mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer waar het omgaat zodat ik dit voor je kan bekijken.





Hallo het gaat om 06*
Hoi Graaffr,



Ik zie dat er technisch al iets is gewijzigd waardoor het nu mogelijk zou moeten zijn om over te stappen naar een sim only abonnement. Zou je kunnen controleren of het lukt?



Groetjes,



Alex
Hallo,

Ik wil mijn prepaid abonnement omzetten in een gewoon abonnement maar ik moet eerst mijn bankrekening activeren en daar heb ik weer een code voor nodigÂ…alleen ik heb nog steeds geen activatiecode ontvangen. Hoe kan ik die zsm toegestuurd krijgen?
Hey L.N. Beenen,



Indien je via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl jouw bankrekening activeert via het tabblad selfservice zal je binnen 3 dagen een storting ontvangen van €0,01 met in de omschrijving jouw activatiecode.
Hartelijk Bedankt!
Geen dank L.N. Beenen

Reageer