.

Beantwoord

Abonnement omgezet naar Prepaid, maar toch een rekening ontvangen?

  • 24 September 2013
  • 11 reacties
  • 1008 Bekeken

Badge
Hallo,
ik heb onlangs mijn abonnement omgezet naar Prepaid, maar nu kreeg ik zojuist nog een rekening. Ik dacht het dat abonnement vanzelf zou stoppen of had ik dit nog op moeten zeggen?
Met vriendelijke groeten,
Maria
icon

Beste antwoord door Natascha 25 September 2013, 10:20

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +6
Hallo,
ik heb onlangs mijn abonnement omgezet naar Prepaid, maar nu kreeg ik zojuist nog een rekening. Ik dacht het dat abonnement vanzelf zou stoppen of had ik dit nog op moeten zeggen?
Met vriendelijke groeten,
Maria


Hoi Maria77,

Ik heb je factuur bekeken in het systeem. Je bent op 2 september over gegaan naar Simyo prepaid.
Ik raad je aan de afschrijving te storneren van de factuur van de maand augustus. Je zult een e-mail krijgen om de overige kosten van €3.18 te betalen.
Badge
beste natascha, 
bedankt voor je antwoord. Omdat ik niet wil dat het geld van mijn rekening afgeschreven wordt heb ik simyo even laten blokkeren door mijn bank. het geld zal nu dus niet afgeschreven kunnen worden. Ontvang ik dan automatisch een nieuwe factuur? En stopt het abonnement nu wel? Anders blijf ik onterechte rekeningen ontvangen.
Groeten,
Maria
Badge +6
beste natascha, 
bedankt voor je antwoord. Omdat ik niet wil dat het geld van mijn rekening afgeschreven wordt heb ik simyo even laten blokkeren door mijn bank. het geld zal nu dus niet afgeschreven kunnen worden. Ontvang ik dan automatisch een nieuwe factuur? En stopt het abonnement nu wel? Anders blijf ik onterechte rekeningen ontvangen.
Groeten,
Maria


Hoi Maria77,

Je zult geen nieuwe factuur ontvangen. Het is namelijk helaas niet mogelijk om een nieuwe factuur voor je te maken.
Het abonnement is opgezegd en je zult geen factuur meer ontvangen.
Badge
Beste Natascha,
waarom ontvang ik geen nieuwe factuur? Je zegt zelf dat ik het bedrag moet storneren en dan een nieuwe factuur ontvang voor de gebruikerskosten?

Bovendien is het abonnement blijkbaar niet beëindigd, aangezien ik nog een factuur heb ontvangen voor de maand oktober.

Ik heb het bedrag door mijn bank terug laten storten, maar zojuist een herinnering voor de onterechte factuur en moet die binnen 14 dagen voldoen.
 
Wat moet ik nu doen?


groeten,
Maria
Reputatie 5
Badge +11
Beste Natascha,
waarom ontvang ik geen nieuwe factuur? Je zegt zelf dat ik het bedrag moet storneren en dan een nieuwe factuur ontvang voor de gebruikerskosten?

Bovendien is het abonnement blijkbaar niet beëindigd, aangezien ik nog een factuur heb ontvangen voor de maand oktober.

Ik heb het bedrag door mijn bank terug laten storten, maar zojuist een herinnering voor de onterechte factuur en moet die binnen 14 dagen voldoen.
 
Wat moet ik nu doen?


groeten,
Maria


Hoi Maria77,

Als ik het goed lees, zou Natascha ervoor zorgen dat je niet een nieuwe factuur zou krijgen, maar een mailtje met een iDeal link voor het bedrag van €3,18. Gesloten facturen kunnen we immers niet achteraf aanpassen.

Volgens je gegevens zou je vorige geen factuur moeten hebben ontvangen en is die van €11,18 de laatste geweest.

Ik heb deze vragen bij onze financiële afdeling neergelegd, en zodra ik antwoord heb, stel ik je op de hoogte.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Maria77,

Als ik het goed lees, zou Natascha ervoor zorgen dat je niet een nieuwe factuur zou krijgen, maar een mailtje met een iDeal link voor het bedrag van €3,18. Gesloten facturen kunnen we immers niet achteraf aanpassen.

Volgens je gegevens zou je vorige geen factuur moeten hebben ontvangen en is die van €11,18 de laatste geweest.

Ik heb deze vragen bij onze financiële afdeling neergelegd, en zodra ik antwoord heb, stel ik je op de hoogte.



Ik heb de antwoorden gekregen! Je hebt inderdaad een herinnering gekregen voor het originele bedrag. Die incassoprocedure liep nog en is nu gestopt. Vandaag of morgen krijg je een mailtje met een iDeal link voor het correcte bedrag.

Verder ben ik heel benieuwd welke nieuwe factuur je hebt gekregen, want na de factuur van €11,18 zijn er geen factuur meer opgemaakt voor jou...
Badge
Ok, dank je wel, ik wacht het mailtje even af.

En het gaat hier dus om die factuur van 11,18 euro, daar staan abonnementskosten op voor de maand oktober terwijl mijn abonnement in augstus is omgezet naar prepaid..
Badge +8
Ok, dank je wel, ik wacht het mailtje even af.

En het gaat hier dus om die factuur van 11,18 euro, daar staan abonnementskosten op voor de maand oktober terwijl mijn abonnement in augstus is omgezet naar prepaid..


Hoi Maria77,

Op die factuur van €11,18 staan niet de abonnementskosten van oktober, maar van september. Die ben je ons niet meer verschuldigd, dat is je al bevestigd. Maak je dus geen zorgen meer, als je de iDeal link betaald, is alles in orde :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Ok, maar tot nu toe heb ik nog geen nieuwe ideallink ontvangen. Wanneer krijg ik die? Dan kan ik de gebruikerskosten betalen.
De tijd dringt wel enigszins hè, ik heb maar 14 dagen de tijd....

Gaarne snel een oplossing!!!
Badge
Hallo? Is er nog iemand:?
Badge +8
Ok, maar tot nu toe heb ik nog geen nieuwe ideallink ontvangen. Wanneer krijg ik die? Dan kan ik de gebruikerskosten betalen.
De tijd dringt wel enigszins hè, ik heb maar 14 dagen de tijd....

Gaarne snel een oplossing!!!


Hoi Maria77,

Maak je geen zorgen, dat proces is stopgezet zoals hierboven al wordt aangegeven. Je mag de kosten betalen wanneer je de link van ons krijgt. Die komt er heus aan, maar er moeten eerst wat andere administratieve handelingen worden afgerond. Dat is allemaal bij de financiële afdeling, die zorgen er dus ook voor dat je niet met extra kosten komt te zitten.
Het komt echt goed, hoor. Maak je geen zorgen. :)

Groetjes,
Charlene

Reageer