.

Beantwoord

Aansluitkosten bij overstap van prepaid naar abonnement

  • 13 March 2013
  • 2 reacties
  • 782 Bekeken

Badge
ik wil overstappen van prepaid naar een sim only abonnement
echter ik zag dat ik dan €14,95 aan aansluitkosten kosten moet betalen
echter ik blijf bij jullie als provider
waarom moet ik dan toch aansluitkosten betalen?
mijn telefoonnummer wordt ook niet gewijzigd
icon

Beste antwoord door Natascha 14 March 2013, 11:49

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Goeie vraag.:D

Je 'aansluiting' verandert van Prepaid naar Sim Only. Administratief moet er e.e.a. worden omgezet. Ook op het netwerk zal er e.e.a. moeten worden omgezet. Hierdoor zul je je gegevens onder je Mijn Simyo kunnen blijven raadplegen.

Mijn gevoel zegt ook dat de aansluitkosten 'snel verdiend' zijn, maar er vinden achter de spreekwoordelijke schermen wel degelijk werkzaamheden plaats.
Misschien is de benaming aansluitkosten in het geval van een overstap zoals bij jou niet helemaal juist gekozen, maar zouden deze wellicht beter administratiekosten o.i.d. kunnen heten.
Badge +6
ik wil overstappen van prepaid naar een sim only abonnement
echter ik zag dat ik dan €14,95 aan aansluitkosten kosten moet betalen
echter ik blijf bij jullie als provider
waarom moet ik dan toch aansluitkosten betalen?
mijn telefoonnummer wordt ook niet gewijzigd


Hoi Acnaaldwijk,

Welkom op het forum!
De reden waarom wij de aansluitkosten in rekening brengen is dat je als nieuwe klant van een Simyo sim only abonnement, gebruik kunt maken van de overstap link, waarna je binnen 2 dagen kunt bellen met je huidige simkaart. Alle instellingen op je simkaart en je persoonlijke pagina zijn dan door Simyo aangepast. Het feit dat je al prepaid klant bent van Simyo, betekent dus niet dat we geen kosten maken bij het in orde maken van je nieuwe aansluiting”.

Reageer