Update 6/6/13: Wanneer je overstapt vanaf je persoonlijke prepaid pagina naar een Simyo abonnement, hoef je geen aansluitkosten te betalen.
Groetjes,
Alex
Simyo webcare
Hallo,
IK ben via mijn persoonlijke pagina overgestapt en dat is ingegaan per 11-12-13
Ik zie echter in het contract dat er wel aansluitkosten in rekening worden gebracht.
Dat was niet de bedoeling.......
Hoe zit dit?
Groet Karin
Bladzijde 1 / 1
Het verhaal wat ik klanten hier dan vertel is het volgende:
Je had al een prepaid aansluiting. Bij een overstap wordt deze aansluiting niet opnieuw aangesloten, maar gewoon veranderd naar een Sim Only. Overstappen zorgt dus niet voor een nieuwe aansluiting en simkaart enzo, dus berekenen ze die kosten niet.
(Technisch is het waarschijnlijk gewoon hetzelfde contract als bij nieuwe simyo sim only klanten. Nieuwe klanten, die niet van prepaid aanstappen krijgen ook dat contract.)
Je had al een prepaid aansluiting. Bij een overstap wordt deze aansluiting niet opnieuw aangesloten, maar gewoon veranderd naar een Sim Only. Overstappen zorgt dus niet voor een nieuwe aansluiting en simkaart enzo, dus berekenen ze die kosten niet.
(Technisch is het waarschijnlijk gewoon hetzelfde contract als bij nieuwe simyo sim only klanten. Nieuwe klanten, die niet van prepaid aanstappen krijgen ook dat contract.)
Ok dank je wel, ik had zojuist bericht met de klantenservice en daar werd me ook verteld dat ik geen aansluitkosten ga betalen. Het contract is gewoon een standaard contract en niet voor mij van toepassing.
Groetjes Karin
Groetjes Karin
Hoi Karin303,
Ik zie dat je al goed bent geholpen door Groentjuh :)
Groentjuh, bedankt voor de assistentie!
Ik zie dat je al goed bent geholpen door Groentjuh :)
Groentjuh, bedankt voor de assistentie!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.