.

Beantwoord

Aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld, kan iemand mij helpen?

  • 1 June 2015
  • 5 reacties
  • 208 Bekeken

Ik heb gisterenavond mijn beltegoed opgewaardeerd en mijn telefoon al opnieuw opgestart. Mijn beltegoed staat al sinds gisterenavond op positief. Maar ik kan niemand bellen, of gebeld worden. Terwijl ik een belangrijke afspraak heb vandaag... Ik kan Simyo ook niet contacteren, want dat moet je kunnen bellen. Kan dit ASAP opgelost worden???
icon

Beste antwoord door Ruud 2 June 2015, 15:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Probeer het eens op te lossen door je telefoon uit te schakelen, simkaart voor 15 minuten te verwijderen en daarna weer opstarten.

Tevens is het niet verstandig om je telefoonnummer als forumnaam te gebruiken. Iedereen kan je nummer zien omdat het een open forum is. Moderators kunnen aan je inlog zien wie je bent, dus nummer is niet nodig.

Mocht bovenstaande tip niet werken, kun je het ook via twitter proberen. Daar krijg je sneller antwoord dan op het forum. Op het forum kan het een dag duren eer een moderator antwoord.
Oké bedankt voor de tip Raytje. Ik ben het nu aan het proberen. Mijn forumnaam kan ik alleen niet wijzigen. Heel vreemd, zie nergens een instelling om dat te doen. Ik logde initieel ook gewoon in met mijn nummer, omdat ik dacht dat dat de bedoeling was, aangezien je dat ook doet bij Mijn Simyo. Ik zal zo laten weten of het verwijderen van de simkaart heeft geholpen.
Alleen moderators kunnen het nu aanpassen. Zij kunnen je eventueel vragen om een te gebruiken naam.
Oké bedankt. Ik heb helaas geen goed nieuws. Het is niet gelukt met de simkaart voor 15 minuten te verwijderen en daarna weer mijn telefoon op te starten. Heel vreemd dit. Sowieso raar dat ze inkomend verkeer blokkeren. Dat dat gebeurt met uitgaand verkeer begrijp ik wel als je beltegoed negatief is. Maar dat zou ook alleen maar moeten zijn wanneer je nog niet opgewaardeerd hebt. Ik heb gelijk opgewaardeerd toen ik erachter kwam, en ben nu dus al een dag niet bereikbaar. Ben benieuwd wat daar de reden achter is.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Kevin_1989,

Welkom op het forum:)

Ik ben direct even je gegevens in gedoken. Nu zie ik dat je simkaart alweer actief is sinds zondagavond.
Wat het vreemd maakt dat je niet kon bellen:?

Ik heb direct even de proef op de som genomen, en kon je gelukkig bereiken.
Fijn dat alles weer werkt:D

Rayje, bedankt voor je hulp!

Reageer