Skip to main content

.

op de gsm van mijn vrouw komen sms binnen en word er geld van het beltegoed afgehaald

dit is begonnen op de dag dat ze een nieuwe(nano)kaart geplaatst heeft

ze heeft zich nergens opgegeven voor betaalde sms

wat kunnen we doen

het nummer van de sms dienst is 1555

deze heb ik geblokkeerd maar gaat toch door

op de verbruikslijst staat een 06 nummer

nml 0653131313 en kost 8 cent maar ze verstuurd helemaal niets

nu heeft ze een negatief saldo en kan niet meer bellen

wat te doen want simyo is in het weekend niet te bereiken



met vr gr hans
Haal even, nu het nog kan, jullie telefoonnummers weg i.v.m. privacy (de hele wereld kan dit forum lezen!)



Verder verwacht ik dat iemand anders snel met een advies zal komen want hier is wel een oplossing voor.



In het weekend kun je trouwens het beste via Twitter contact zoeken met Simyo, de andere communicatiekanalen werken in het weekend niet.
Ga naar www.payinfo.nl en blokkeer wat nodig is

En 0653131313 is de berichtencentrale. Volgens mij kan de sim het beste geblokkeerd worden door een moderator of iemand anders van webcare als payinfo niet helpt.
bedankt wij hebben helaas geen twitter
Indien gewenst is die eenvoudig aan te maken, werkt perfect kan ik wel zeggen.
zijn naar smsgedragscode gegaan en de boel geblokkerd gisteravond

vannacht is het weer gebeurd

beltegoed is nu negatief

nu bij payinfo weer gedaan

wachten af



bedankt
wat twitter betreft wij hebben alleen facebook

misschien toch maar eens doen
moderator en webcare zijn onbekende woorden voor mij
Een berichtje sturen via FaceBook https://www.facebook.com/simyonl/ kan je inderdaad ook proberen.
oke bedankt gaan het proberen
heb weer bij payinfo het sms nummer geblokkeerd

dit was 4239

mobimaniac stond ook bij een van de sms

hoop dat ik er nu vanaf ben

maar hoe is het toch mogelijk om dit te doen zonder jouw toestemming
Hoi Any88back,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat ontzettend vervelend dat jouw vrouw aangemeld is voor deze betaalde smsdiensten. Natuurlijk begrijp ik heel goed dat ze hiervoor geblokkeerd wilt worden.



Ik zie dat je ondertussen via zowel Facebook als de telefonische klantenservice geholpen bent. Mijn collega heeft een blokkade toegevoegd voor deze diensten op het nummer van jouw vrouw. Hierdoor kunnen er geen kosten meer berekend worden voor betaalde smsdiensten.



Ga naar www.payinfo.nl en blokkeer wat nodig is

En 0653131313 is de berichtencentrale. Volgens mij kan de sim het beste geblokkeerd worden door een moderator of iemand anders van webcare als payinfo niet helpt.




Zoals Friesian aangeeft, is het nummer 0653131313 het nummer van onze berichtencentrale. Via deze centrale worden sms'jes naar de juiste personen gestuurd. Heb je een sms gestuurd vanuit het buitenland, naar een nummer wat niet bestaat of kan de sms niet afgeleverd worden? Dan zie je dit nummer staan. Er is dan niet voldoende informatie in de centrale aanwezig. Hierdoor kunnen wij niet het nummer neerzetten waarnaar in eerste instantie een sms'je naartoe gestuurd is.



Mocht je verder nog vragen hebben, laat je het dan weten?



@Friesian en Scotsman, heel erg bedankt voor jullie duidelijke berichten en hulp :D



Ik heb dit topic voor het overzicht verplaatst naar 'Prepaid'.



Groetjes,

Angela
Iedereen bedankt voor de hulp denk dat het nu over is

Wel een waarschuwing voor iedereen
Hoi any88back,



Bedankt voor de waarschuwing inderdaad! Bedankt daarvoor en natuurlijk zien we je graag terug op het Simyo forum als je nog verdere vragen voor ons hebt.



Groetjes, Tiury

Reageer