Ik wilde zojuist 20 EUR beltegoed opwaarderen op mijn prepaid sim van simyo
vervolgens krijg ik 2 x een fout melding bij de betaling.
Na de 3e keer (ging goed, is ook enige waar ik een
bevestigings mail van heb terwijl ik dat van de andere
niet heb gehad en ik daar ook bij aan heb geklikt voor bevestiging)
Kijk ik bij mijn rekening afschrift en
is er ondertussen 40 EUR afgeschreven aan simyo
de andere 20 EUR staat op "wachten op autorisatie"
ik wil maar 20 EUR beltegoed
en door een fout in het systeem ben ik er al 40 kwijt
en dadelijk misschien wel 60 wat niet mijn fout is
hoe kan ik mijn geld terug krijgen voor ik dadelijk 60 EUR
kwijt ben dankzij een of andere systeem fout
vervolgens krijg ik 2 x een fout melding bij de betaling.
Na de 3e keer (ging goed, is ook enige waar ik een
bevestigings mail van heb terwijl ik dat van de andere
niet heb gehad en ik daar ook bij aan heb geklikt voor bevestiging)
Kijk ik bij mijn rekening afschrift en
is er ondertussen 40 EUR afgeschreven aan simyo
de andere 20 EUR staat op "wachten op autorisatie"
ik wil maar 20 EUR beltegoed
en door een fout in het systeem ben ik er al 40 kwijt
en dadelijk misschien wel 60 wat niet mijn fout is
hoe kan ik mijn geld terug krijgen voor ik dadelijk 60 EUR
kwijt ben dankzij een of andere systeem fout
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum xhelenn,
Volgens onze gegevens zijn er 3 opwaarderingen in het systeem. 1 opwaardering is nog niet afgerond. Indien deze wel is afgeschreven ontvangen wij graag een betaalbewijs van deze betaling. Kun je alle 3 de afschrijvingen middels een betaalbewijs sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]? Wij kunnen vervolgens via de unieke betaalnummers de betalingen nagaan en eventueel het bedrag terugstorten.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens zijn er 3 opwaarderingen in het systeem. 1 opwaardering is nog niet afgerond. Indien deze wel is afgeschreven ontvangen wij graag een betaalbewijs van deze betaling. Kun je alle 3 de afschrijvingen middels een betaalbewijs sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]? Wij kunnen vervolgens via de unieke betaalnummers de betalingen nagaan en eventueel het bedrag terugstorten.
Groetjes,
Alex
Beste Alex,
Zoals al eerder bericht is, is er door een fout 3 keer opdracht gegeven om 20 euro af te schrijven. 2 daarvan zijn daadwerkelijk afgeschreven.
De ene waarvan afgewacht werd op autorisatie is stop gezet.
Dit betekent dat er dus 40 euro daadwerkelijk is afgeschreven.
verdere actie is niet meer nodig, 40 euro laten staan is geen probleem.
groetjes,
Helen
Zoals al eerder bericht is, is er door een fout 3 keer opdracht gegeven om 20 euro af te schrijven. 2 daarvan zijn daadwerkelijk afgeschreven.
De ene waarvan afgewacht werd op autorisatie is stop gezet.
Dit betekent dat er dus 40 euro daadwerkelijk is afgeschreven.
verdere actie is niet meer nodig, 40 euro laten staan is geen probleem.
groetjes,
Helen
Beste xhelenn,
Wij zullen verder geen actie meer ondernemen. De opwaardering die niet voltooi is zal komen te vervallen. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Wij zullen verder geen actie meer ondernemen. De opwaardering die niet voltooi is zal komen te vervallen. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
mijn symio geeft 20,26 euro aan tewijl mijn telefoon mider als 2 euro meld
De online Mijn Simyo omgeving en de Mijn Simyo App zou in principe het zelfde moeten aangeven.
Hoi Ad,
Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!
Wat bedoel je precies met op je telefoon? Zoals RicoK schreef kun je het meest recente en juiste bedrag in Mijn Simyo zien. @ ricoK thanks!
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.