Skip to main content

.

Sinds vandaag heeft Simyo 5G voor iedereen zie video https://youtu.be/sA1zVZwnfIY?si=5clTNWFptjMlsOvZ  Ik heb alleen door de speedtest me tegoed doorheen gejaagd oeps🥵 

Hallo @huis3 , tja, dat kost ongeveer 500MB per test, niet handig met een prepaid kaart 

Hallo @huis3 , tja, dat kost ongeveer 500MB per test, niet handig met een prepaid kaart 

Klopt maar Ik heb zin meer op prepaid voor backup als mijn andere prepaid aansluiting het niet doet bij een andere aanbieder Ik moet trouwens ook weer een nieuwe simkaart bestellen want toen ik hem gister in een ander toestel stopte om te testen met 5G ben ik hem kwijtgeraakt Ik kan hem nergens meer vinden 

Hoi @huis3,

Bedankt voor je bericht. Het uitvoeren van een speedtest kan inderdaad veel MB's kosten zoals @JanD al heeft aangegeven (bedankt!). Niet heel handig om dit dus te doen met beltegoed 😉

Begrijp ik het goed dat je jouw simkaart kwijt bent geraakt? Mocht dit het geval zijn wil ik je graag kosteloos een nieuwe simkaart opsturen. 

Groetjes,
Seren

Klopt Ik had er een mail overgestuurd en hij is onderweg een nieuwe simkaart

Hi @huis3,

Bedankt voor je reactie.

Fijn om te horen dat er al een nieuwe simkaart voor je is aangevraagd! Deze ligt dan binnen 2-3 werkdagen in je brievenbus. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer