Hallo,
ik heb 25-1 4x (voor gebruik bij onze Scoutinggroep) een prepaid SIM besteld en (omdat iDeal er uit lag) betaald met een creditcard. Pas 27-1 is er 4x 5,- van de creditcard afgeboekt, maar ik heb nog steeds geen SIM's ontvangen en ook geen mails met daarbij het nummer en wachtwoord voor Mijn Simyo (om er een telefoon bij te bestellen met korting).
Kunnen jullie nakijken wat er mis is gegaan?
Robert Elsinga
(creditcard eindigend op 9617 en mailadres bij bestelling XXXXXXXXXXX)
Bladzijde 1 / 1
Hoi elsinga,
In je gegevens zie ik dat jet echt nét telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en volgens mij goed geholpen bent.
Helaas had je teveel aansluitingen op hetzelfde adres en/of met dezelfde bankgegevens. Daar zit een maximum aan van vijf en daar zat je wel overheen... 😞
In je gegevens zie ik dat jet echt nét telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en volgens mij goed geholpen bent.
Helaas had je teveel aansluitingen op hetzelfde adres en/of met dezelfde bankgegevens. Daar zit een maximum aan van vijf en daar zat je wel overheen... 😞
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.