Skip to main content

.

Hallo, 

Gisteren wilde ik mijn kaart met €20 opwaarderen, ik kreeg geen kontakt met Symio zodat ik het later nog twee keer probeerde zonder succes. Vandaag, echter, zie ik drie rekeningen van €20 openstaan, maar dat wil ik niet, wat moet ik doen? Alvast bedankt. 
Hoi jade44, welkom op het forum en gelukkig nieuwjaar :D



In je gegevens zie ik dat bij jou die 3 betalingen niet zijn afgerond. Daar hoef/kun je niets mee te doen, je kunt gewoon een nieuw poging wagen om op te waarderen.

Wat wel apart is, is dat alledrie de pogingen niet gelukt zijn 😕



Op welke manier heb je geprobeerd op te waarderen?
Hallo Ernst, dank je wel en de beste wensen voor 2014.

Mijn tegoed heb ik zo willen opwaarderen: overzicht-mijn tegoed opwaarderen- €20- bevestig bedrag

daar ik niet verder kwam, heb ik later nog 2 keer geprobeerd. Toen ontdekte ik dat er drie rekeningen van €20 open stonden. Vandaag zijn die weg, kan ik dan op dezelfde manier opwaarderen of doe ik iets fout? iK ben nieuw op Simyo. Zijn die drie x €20 definitief geannuleerd? Alvast bedankt voor je antwoord. 
Hallo,

Gisteren wilde ik mijn kaart met €20 opwaarderen, ik kreeg geen kontakt met Symio zodat ik het later nog twee keer probeerde zonder succes. Vandaag, echter, zie ik drie rekeningen van €20 openstaan, maar dat wil ik niet, wat moet ik doen? Alvast bedankt.



Hallo, ook ik heb maar liefst 4 keer geprobeerd op te waarderen, maar moest mijn mobiele nummer zelfs invoeren. Daarna kreeg ik de melding dat ik belde via het KPN netwerk, alsof ik dat al niet wist, kreeg ik te horen dat ik meer info op internet kon vinden en werd de verbinding verbroken. Geen keuze menu van Simyo dus. Wat is hier mis, want ik wil wel als ik onderweg ben kunnen opwaarderen of mijn saldo opvragen.
Hallo Ernst, dank je wel en de beste wensen voor 2014.

Mijn tegoed heb ik zo willen opwaarderen: overzicht-mijn tegoed opwaarderen- €20- bevestig bedrag

daar ik niet verder kwam, heb ik later nog 2 keer geprobeerd. Toen ontdekte ik dat er drie rekeningen van €20 open stonden. Vandaag zijn die weg, kan ik dan op dezelfde manier opwaarderen of doe ik iets fout? iK ben nieuw op Simyo. Zijn die drie x €20 definitief geannuleerd? Alvast bedankt voor je antwoord. 




Hoi Jade44,



Namens Ernst en de rest van Simyo dank je wel 🙂.

De 3 keer dat je hebt geprobeerd op te waarderen zijn niet gelukt. Deze zijn definitief geannuleerd.

Je kan het proberen om met je credit card op te waarden. Daarnaast kan je ook opwaarderen met je iDeal.
Hallo, ook ik heb maar liefst 4 keer geprobeerd op te waarderen, maar moest mijn mobiele nummer zelfs invoeren. Daarna kreeg ik de melding dat ik belde via het KPN netwerk, alsof ik dat al niet wist, kreeg ik te horen dat ik meer info op internet kon vinden en werd de verbinding verbroken. Geen keuze menu van Simyo dus. Wat is hier mis, want ik wil wel als ik onderweg ben kunnen opwaarderen of mijn saldo opvragen.



Hoi SAM100,



Graag verneem ik van je naar welk telefoonnummer je hebt gebeld. Wanneer ik dit weet ga ik dit verder voor je bekijken.

Reageer