.

Beantwoord

wifi/hotspot nokia lumia 800 voor internet op tablet, onderweg?

  • 3 February 2014
  • 9 reacties
  • 3849 Bekeken

Reputatie 2
Badge
kan ik op een -nog nieuw aan te schaffen- tablet ook (onderweg) internetten, via de wifi/hotspot van mijn nokia lumia 800 smartphone? (zo internet ik momenteel nl. prima met mijn laptop als ik onderweg ben). en zijn er voorwaarden waar die nieuwe tablet aan moet voldoen? dank alvast! marjon
icon

Beste antwoord door ahmed_a 3 February 2014, 17:06

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Dat kun je zeker, let er dan wel op dat je internetbundel een stuk harder gaat wanneer je én op je telefoon en via een aangesloten tablet data gaat verbruiken.

Overigens; elke tablet die wifi ondersteunt voldoet.
Reputatie 2
Badge
Dat kun je zeker, let er dan wel op dat je internetbundel een stuk harder gaat wanneer je én op je telefoon en via een aangesloten tablet data gaat verbruiken.

Overigens; elke tablet die wifi ondersteunt voldoet.


ha ahmed_a, dank voor je snelle reactie, fijn! heb je trouwens ook nog een advies over het type besturingssysteem? zowel mijn laptop als smartphone (nokia lumia 800) draaien op windows, dus ben geneigd om een windows-tablet te kiezen. handig of niet? gr, marjon
Reputatie 4
Badge +4
Ik ben zelf een apple-liefhebber dus ik ben geneigd je een iPad aan te raden; echter je geeft al aan dat je overige apparaten Windows-only zijn.

De surface 2 van Microsoft is een mooi tablet; leuke prijs en goede specs 🙂
Reputatie 2
Badge
Ik ben zelf een apple-liefhebber dus ik ben geneigd je een iPad aan te raden; echter je geeft al aan dat je overige apparaten Windows-only zijn.

De surface 2 van Microsoft is een mooi tablet; leuke prijs en goede specs :)


fijn, dank voor je advies!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Marjonx,

Wat fijn dat ahmed_a je al zo snel heeft kunnen helpen 🙂 Let even op op dinsdag: Windows patchdag, en je wilt geen updates van je laptop via je Simyo aansluiting ;)

ahmed_a: Goed bezig man, thnks!
Reputatie 2
Badge
hey ernst,
dank voor je reactie. nu ben ik wel een no-no op dit gebied :p dus een 'patch'dag zegt mij niets (wat is dat? maar vooral, waarom moet ik daar (op di.) op letten?).
en wb die updates voor mijn laptop: ik snap dat het dan hard gaat met mijn data via mijn simyo-abonnement. zijn die updates altijd 'zichtbaar' als ze worden binnengehaald (ik zie nl. de melding regelmatig als ik mijn laptop wil afsluiten '...sluit niet af, ivm -aantal- updates...'), of zijn er ook updates die niet gemeld worden en ik dus onbedoeld meer data verbruik via mijn simyo-abonnement?
Reputatie 5
Badge +11
hey ernst,
dank voor je reactie. nu ben ik wel een no-no op dit gebied :p dus een 'patch'dag zegt mij niets (wat is dat? maar vooral, waarom moet ik daar (op di.) op letten?).
en wb die updates voor mijn laptop: ik snap dat het dan hard gaat met mijn data via mijn simyo-abonnement. zijn die updates altijd 'zichtbaar' als ze worden binnengehaald (ik zie nl. de melding regelmatig als ik mijn laptop wil afsluiten '...sluit niet af, ivm -aantal- updates...'), of zijn er ook updates die niet gemeld worden en ik dus onbedoeld meer data verbruik via mijn simyo-abonnement?


Hoi Marjonx,

Dinsdag 'Patchdag' betekent dat dinsdag de vaste dag is waarop Windows updates verstuurd voor de PC en laptop gebruikers.
Áls er dus iets te updaten is, gebeurt dat op dinsdag óf de eerstvolgende dag dat je 'm aanzet, en krijg je inderdaad de melding te zien die je beschrijft.
Deze updates worden al gedownload voordat jij ziet dat het aan de gang is, maar volgens mij kun je het wel instellen dat dit enkel op eigen aanvraag gebeurt. Nu ben ik misschien niet helemaal een no-no op dit gebied, maar hoe je dit instelt kan ik je ook niet vertellen 😕
Dat zou je even bij een computerwinkel kunnen vragen.

Óf hopen dat er snel een forum expert voorbij komt die er meer van weet.
Reputatie 2
Badge
Top, dank je!
Reputatie 5
Badge +11
Top, dank je!

Geen dank 🙂

Reageer