.

Beantwoord

Wat zijn de internetinstellingen van de Nokia E5?

  • 31 October 2014
  • 6 reacties
  • 1274 Bekeken

Badge
Hoe stel ik het internet in op een Nokia E5?
icon

Beste antwoord door Ernst 3 November 2014, 14:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Logeren102, welkom op het Simyo forum!

Ik heb dit topic met je vraag even verplaatst naar het forumonderdeel Overige telefoons. ZO kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

In principe stelt jouw telefoon zich automatisch in door middel van automatisch verstuurde smsjes. Is dit bij jou ook al gebeurd?
Ik zie in elk geval de afgelopen dagen internetverbruik.
Mocht dit met een andere telefoon zijn geweest en je met de handen in het haar zitten, dan vind je hier de handmatige instellingen.
Het is achter de link een E6, maar die is vergelijkbaar met de E5.

Laat je nog even weten of het gelukt is?
Badge
Hallo Ernst,

Ik heb de handmatige instellingen van E6 opgevolgd maar ik blijf steken bij stap 17. Kies het dubbele pijl symbool .... dit kan ik niet terugvinden op de E5.
Heb er nu al zoveel tijd ingestoken.
Badge
Hallo Ernst,

Ik heb alle stappen doorlopen en ben daarna handmatig het email gaan instellen maar hij geeft dat hij geen verbinding met de server kan maken. Snap er werkelijk niets meer van.

Groet


[/quote]
Badge
Ben inmiddels al bij verschillende bedrijven geweest. Zelfs de phonehouse kon mij niet helpen.
Badge
Hallo Ernst,

Ik heb de handmatige instellingen van E6 opgevolgd maar ik blijf steken bij stap 17. Kies het dubbele pijl symbool .... dit kan ik niet terugvinden op de E5.
Heb er nu al zoveel tijd ingestoken.


Ernst ik heb dit uiteindelijk toch gevonden.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Logeren102,

Wat fijn dat het toch is gelukt met je instellingen! Alvast een prettig weekend 😮 En als je nog vragen hebt, dan staan we paraat.

Reageer