.

Beantwoord

Waarom zie ik ook contacten van mijn partner?

  • 7 June 2018
  • 4 reacties
  • 8689 Bekeken

In mijn telefooncontacten staan heel veel contacten van mijn man. Dit gaat automatisch. Hoe krijg ik die weg?
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 June 2018, 14:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Anita1

Vertel eerst eens wat meer. Klinkt als....

Hebben jullie de contacten bijvoorbeeld opgeslagen onder het zelfde Gmail account? Bij synchronisatie komen dan jouw en die van je man samen. Een optie kan dan zijn alleen jouw gewenste contacten zichtbaar onder een ander account. Dus een apart/extra Gmail-Account.

Het ene, gezamenlijk, account niet synchronisatie van contacten, dat van jou wel, door jou(/jullie) te bepalen.

Kwestie van de juiste contact-instellingen en account instellingen.

Heb ik je hiermee geholpen Anita?
Laat ff weten aub.

Fijne dag nog ! 😎
Reputatie 7
Badge +6
Kan nooit kwaad om hiervan op de hoogte te blijven.....😉
Reputatie 7
Badge +7
Ja, maar wellicht kan manlief nu ook de contacten van TS zien, en is dat ook niet de bedoeling :)

Maar even serieus, ik denk dat @Friesian het juiste antwoord heeft gegeven. Ook als beiden een iPhone
hebben zou dit kunnen gebeuren, alleen is het dan geen gmail, maar iTunes (dacht ik).
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anita,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap heel goed dat je het niet prettig vindt dat alle nummers zo door elkaar staan! Ik vermoed net zoals de rest ook dat het ligt aan een koppeling met een cloud-systeem. Dit kan Gmail zijn, of iCloud, afhangend van het toestel dat je hebt. Hebben jullie hetzelfde account? Dat kan dit dan verklaren! De oplossing zou zijn dat één van jullie een eigen account maakt en daarop inlogt. Je moet dan wel handmatig de benodigde contacten overzetten, dat wel!

Laat je het ons weten?

@ Friesian, Ron en Wim, dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer