.

Beantwoord

Waarom krijg ik deze foutmeldingen op mijn telefoon?

  • 2 September 2014
  • 1 reactie
  • 1753 Bekeken

Badge
Ik had 3x de verkeerde pincode ingetypt. Sindsdien verschijnt er rechts bovenin de telefoon steeds teksten zoals bijv. com.android en com.facebook en nog veel meer regels. Heb nu de pukcode opnieuw ingevoerd maar de teksten blijven komen. Heb een tijdje met invoeren pincode : negeren, gebruikt. Hoe kan ik die teksten verwijderen.
icon

Beste antwoord door Kim 4 September 2014, 13:27

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi a.grompie, welkom op het forum van Simyo!

Die meldingen dat klinkt alsof je telefoon geen verbinding maakt met internet en daarom deze foutmeldingen geeft.

Uit je bericht meen ik ook te begrijpen dat je nu je simkaart niet ontgrendelt, omdat je bij je pincode ervoor kiest om 'm te negeren, hierdoor kan je ook geen gebruik maken van je aansluiting bij ons.

Ik zou je willen aanraden je telefoon eens uit/aan te zetten en vervolgens de codes in te voeren waar je telefoon om vraagt.
Wanneer je de pukcode in moet voeren, dan kan je deze terugvinden op Mijn Simyo onder 'Mijn gegevens'. Na het invoeren van de pukcode zal je telefoon vragen om zelf een nieuwe pincode te kiezen en deze nogmaals in te voeren om de gekozen pincode te bevestigen.

Ik ben benieuwd of je telefoon nog steeds deze meldingen blijft geven wanneer 'ie weer verbinding kan maken met mobiel internet.

Ik hoor het graag van je! 🙂

Reageer