.

Beantwoord

Waarom kan ik geen verbinding maken met Marketplace?

  • 22 February 2017
  • 5 reacties
  • 543 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo allemaal,

Ik heb en telefoon overgenomen. Hier zat een vodafoon kaart in.
Met de simyo kaart er in kan ik bellen en internetten via de internet explorer.
Echter krijg ik het niet voor elkaar dat de marketplace een verbinding kan maken met internet.

Is er hier iemand die weet hoe ik kan zorgen dat marketplace verbinding kan maken zodat ik apps kan downloaden?

Betreft een samsung met windows.

Gegroet.
icon

Beste antwoord door Ray 23 February 2017, 09:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Windows account toegevoegd?
Over welke Samsung gaat het trouwens?

De Omnia met Windows Phone 7,5 of de Ativ met Windows Phone 8?
Badge
Het is een Samsung B7610 OmniaPRO

Windowsaccount kan ik niet aanmaken om dezelfde reden als dat ik geen apps kan downloaden.
Kan geen verbinding maken.

Heb wel wifi verbinding en kan internetten met internet explorer. En kan gewoon bellen en sms berichten versturen.
Maar heb voor mijn werk een app nodig die gedownload moet worden.
Microsoft is medio 2014 gestopt met de ondersteuning van Windows Phone 7 en hoger. Voor Windows Phone 8 zou dit ook in 2014 zijn maar lees ook berichten dat dit is gestopt in 2016. Dat is dus de reden dat je geen account kan aanmaken en ook niks wat apps kan downloaden. De Samsung B7610 OmniaPRO heeft zelfs Windows Mobile 6,1 vanuit de fabriek.

http://www.gsmhelpdesk.nl/gear/56/b7610-omniapro/specs

https://tweakers.net/nieuws/98562/microsoft-verlengt-ondersteuning-windows-phone-78-tot-14-oktober.html

Deze telefoon is zwaar verouderd en je kan er behalve bellen / smsen en internetten via de browser niks mee.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Foxy,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je geen apps kunt downloaden en niet eens een account kunt aanmaken om dat te doen 😞 Ray geeft je het goede antwoord - het toestel is simpelweg wat verouderd, waardoor 'ie de software niet meer kan bijhouden. Ik kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt - dit is ook helemaal geen fijn nieuwtje om te horen. Als het voldoende is om te kunnen bellen, sms'en en browsen op het internet, dan hoeft dat nog geen enorm probleem te vormen. Als je echter ook allerlei apps wilt downloaden, dan is het logisch dat je hier niet heel vrolijk van wordt.

Laat je het ons weten als je nog andere vragen hebt?

@ Ray, dankjewel voor je uitzoekwerk en je antwoord 🙂

Groetjes,
Jihane

Reageer