Skip to main content

.

KOMPLEET WAARDELOOS IK BESTEL EEN TOESTEL EN DIE WORD NOGSTEEDS NIET GELEVERD TERWIJL IK OOK AL BETAALD HEB WAARDELOOS VAN  SIMYO

ECHT TOTAAL WAARDELOOS SLECHT HOOR

HET LIJKT OP WANPRESTATIE DAT IS WANPRESTATIE DAT IS VOLGENS MIJ STRAFBAAR


ER ZIJN DUS MEERDERE KLANTEN DIE DAAR LAST VAN HEBBEN


KAN NIETS NIET BELLEN GEEN FOON


Beste ​@Prachtigzo1961 wil je s.v.p. de hoofdletterstand van je typemachine even nakijken, die blijft hangen.

Daardoor lijken je berichten op schreeuwen en dat is tegen de huisregels.

Als het nog kan je berichten s.v.p. even aanpassen.

Klik r.o. op de 3 puntjes … en dan op Bewerk.

 


Hi ​@Prachtigzo1961,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Beste ​@Prachtigzo1961 wil je s.v.p. de hoofdletterstand van je typemachine even nakijken, die blijft hangen.

Daardoor lijken je berichten op schreeuwen en dat is tegen de huisregels.

Als het nog kan je berichten s.v.p. even aanpassen.

Klik r.o. op de 3 puntjes … en dan op Bewerk.

Als allereerst is het volgens onze huisregels inderdaad niet toegestaan om een overvloed van hoofdletters in je bericht te gebruiken zoals ​@JanD ook aangeeft. Ik wil je vragen om hier rekening mee te houden.

Op je aansluiting zie ik niet dat je een telefoon hebt besteld, wel zie ik dat je meerdere simkaarten hebt besteld. Is het bestellen van je telefoon wel goed gegaan? Wij versturen altijd een bevestigingsmail als je bestelling is gelukt. Via Mijn Simyo kun je je toestel bestellen. Mocht je hierbij telefonisch begeleid willen worden, dan is dit uiteraard mogelijk. Neem dan gerust contact met ons op via 0800-8007.

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, laat het mij dan weten. Ik help je dan graag verder.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer