KOMPLEET WAARDELOOS IK BESTEL EEN TOESTEL EN DIE WORD NOGSTEEDS NIET GELEVERD TERWIJL IK OOK AL BETAALD HEB WAARDELOOS VAN SIMYO
ECHT TOTAAL WAARDELOOS SLECHT HOOR
KOMPLEET WAARDELOOS IK BESTEL EEN TOESTEL EN DIE WORD NOGSTEEDS NIET GELEVERD TERWIJL IK OOK AL BETAALD HEB WAARDELOOS VAN SIMYO
ECHT TOTAAL WAARDELOOS SLECHT HOOR
HET LIJKT OP WANPRESTATIE DAT IS WANPRESTATIE DAT IS VOLGENS MIJ STRAFBAAR
ER ZIJN DUS MEERDERE KLANTEN DIE DAAR LAST VAN HEBBEN
KAN NIETS NIET BELLEN GEEN FOON
Beste
Daardoor lijken je berichten op schreeuwen en dat is tegen de huisregels.
Als het nog kan je berichten s.v.p. even aanpassen.
Klik r.o. op de 3 puntjes … en dan op Bewerk.
Hi
Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.
Beste
Daardoor lijken je berichten op schreeuwen en dat is tegen de huisregels.
Als het nog kan je berichten s.v.p. even aanpassen.
Klik r.o. op de 3 puntjes … en dan op Bewerk.
Als allereerst is het volgens onze huisregels inderdaad niet toegestaan om een overvloed van hoofdletters in je bericht te gebruiken zoals
Op je aansluiting zie ik niet dat je een telefoon hebt besteld, wel zie ik dat je meerdere simkaarten hebt besteld. Is het bestellen van je telefoon wel goed gegaan? Wij versturen altijd een bevestigingsmail als je bestelling is gelukt. Via Mijn Simyo kun je je toestel bestellen. Mocht je hierbij telefonisch begeleid willen worden, dan is dit uiteraard mogelijk. Neem dan gerust contact met ons op via 0800-8007.
Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, laat het mij dan weten. Ik help je dan graag verder.
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.