.

Beantwoord

Waarom is mijn contract niet aanwezig waardoor mijn toestel niet bezorgd kan worden?

  • 14 April 2023
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

Krijg zojuist van de bezorger te horen dat - wederom - mijn telefoon niet wordt geleverd. Terwijl ik er nu op zit te wachten tijdens het bezorgmoment. Omdat Simyo in gebreke is gebleven ivm een contract wordt gezegd. Ik ben woedend en jullie zijn telefonisch onbereikbaar. 

Ik ben al jaren klant bij Simyo en ben enorm teleurgesteld over deze service. Ik word nergens over geïnformeerd. Echt waardeloos. Dit is de tweede keer deze week dat dit gebeurt na mijn nieuwe bestelling. 


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid

 

 

icon

Beste antwoord door Amy 14 April 2023, 11:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Odile,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt!

Helaas is er een deel van de klanten die dit probleem ervaart. Technisch lijkt er iets niet helemaal goed te gaan. Wel wordt er hard gewerkt aan een oplossing maar durven wij niet te zeggen wanneer dit opgelost zal zijn. Het spijt me dat je dit moet ervaren. We zullen jammer genoeg moeten wachten tot dit probleem is opgelost zodat er een nieuwe afspraak kan worden gemaakt. Het is nog niet duidelijk of deze afspraak door de klant zelf gemaakt kan worden of dat het verzendbedrijf zelf contact opneemt om een nieuwe bezorgafspraak te maken, de informatie hierover volgt nog. Onze oprechte excuses voor dit ongemak!

We houden op dit moment een lijst bij van de klanten die dit probleem ervaart. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan voeg ik je toe op de lijst zodat je per e-mail op de hoogte kan worden gehouden.

Groetjes,
Amy

Badge

Wat een drama dat afleveren van AMP! De chauffeur staat voor de deur, blijft 5 min in zijn auto zitten, schrijft wat dingen op en rijdt weer weg. En dan op de web app staat "we hebben u gemist"? 

Bij navraag bij AMP: Blijkbaar hebben ze nog niet een contract van SIMYO ontvangen dus konden ze niet afleveren. Naar het blijkt, kun je een afspraak inplannen als ze niet eens de papieren/contract hebben. Dus je zorgt dat je thuisbent (vrije dag nemen/thuiswerken) maar het kan niet geleverd worden. Je zou zeggen, je kan alleen een afspraak inplannen als het papierwerk is afgerond. Nee dus.

Dag erna weer een nieuwe afspraak ingepland, gebeurt exact hetzelfde! Afspraak wordt geannuleerd omdat ze geen contract hebben van Simyo. Simyo zegt in contact te staan met AMP, maar AMP heeft geen nieuws voor mij. Ondertussen krijg ik weer een mail van Simyo om een nieuwe afspraak in te plannen met AMP (terwijl AMP nog steed geen contract heeft).

Ik schijn niet de enige te zijn met dit probleem volgens Simyo. Wees ervan bewust bij de aanschaf van een telefoon, dit gaat momenteel helemaal mis. Als je een telefoonwinkel binnenloopt, heb je binnen 5 min een nieuwe telefoon. Bij mij duurt het nu 4 dagen en voorlopig nog geen oplossing. Beide partijen doen geen toezeggingen. Fingers crossed!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @DutchRon,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Zoals besproken via Twitter zullen we helaas moeten wachten tot dit probleem is opgelost. Nogmaals excuses voor al het ongemak. 

Om het overzichtelijk te houden omtrent vragen of meldingen over dit onderwerp heb ik daarom jouw topic verplaatst naar dit topic. 

Groetjes,
Amy

Badge

Amy, dit duurt maar voort. Nog steeds geen oplossing. Kun jij nog iets betekenen, ik word moedeloos...😓

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @DutchRon

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Wij spreken elkaar ook via het Twitter kanaal, helaas zullen we moeten wachten tot het toestel retour is gekomen. Zodra het toestel binnen is zal er contact met je worden opgenomen. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Groetjes,
Amy

Reageer