Beste Simyo,
Echt slecht dat na zoveel klagers (zie ik als nieuweling nu heel erg vaak voorbij komen en heb hetzelfde probleem voor mijn Windows Phone, erg frustrerend, nu moet ik elke keer inloggen op de website zelf, erg ouderwets en niet meer van deze tijd SIMYO!) er nog steeds geen app is voor Prepaid gebruikers. Zo achterhaalt van Simyo en het word echt eens tijd dat Simyo naar deze klanten gaat luisteren! Hoe moeilijk is dat om ook voor Prepaid klanten een app te hebben met dezelfde functie's als de Sim Only abonnementen. En waarom wordt hier wel reclame mee gemaakt op jullie website! Niet professioneel en nogmaals erg slecht! Is geen goede reclame voor jullie!
Ik hoor graag zsm dat er een prepaid app voor Windows Phone, Android, IPhone etc uit komt. Ik zie al heel lang staan dat hier aan gewerkt wordt, maar zie nog steeds niets voorbij komen, niet echt klantvriendelijk. Dat deze er nog steeds niet is, is niet meer van deze tijd SIMYO!
Met vriendelijke groet,
Holliebal
Bladzijde 2 / 2
106224
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.