.

Beantwoord

Voicemail instellen Nokia N79

  • 21 June 2013
  • 9 reacties
  • 7705 Bekeken

Hallo,

Voor het eerste gebruik moet ik mijn voicemail instellen.
In het keuze-menu moet ik eerst kiezen voor Nederlands(1) en Engels(2)
Als ik de 1 toets gebeurt er helemaal niets. Alsof m'n tel. geen contact kan maken.
Daarna wordt de verbinding verbroken omdat het natuurlijk te lang duurt.

Hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb de gebruiksaanwijzing geraadpleegd maar niets kunnen vinden.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Charlene 24 June 2013, 11:02

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +8
Hallo,

Voor het eerste gebruik moet ik mijn voicemail instellen.
In het keuze-menu moet ik eerst kiezen voor Nederlands(1) en Engels(2)
Als ik de 1 toets gebeurt er helemaal niets. Alsof m'n tel. geen contact kan maken.
Daarna wordt de verbinding verbroken omdat het natuurlijk te lang duurt.

Hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb de gebruiksaanwijzing geraadpleegd maar niets kunnen vinden.

Alvast bedankt.


Hoi Athenatius,

Welkom op het forum!

Kun je even proberen om de voicemail uit te zetten via 12339. En dan na een tijd weer aan te zetten op 12331?
Ik hoor graag van je of het dan nog hetzelfde is, dan kunnen we verder kijken.

Groetjes,
Charlene
Dank, maar inmiddels heb ik het probleem opgelost.
Had het toestel uitgeschakeld, vervolgens weer ingeschakeld.
Daarna was alles ok.

Groet,

Athenatius
Badge +8
Dank, maar inmiddels heb ik het probleem opgelost.
Had het toestel uitgeschakeld, vervolgens weer ingeschakeld.
Daarna was alles ok.

Groet,

Athenatius


Hoi Athenatius,

Goed om te horen, aan en uit is een geweldige truc voor alles. 🆒
Dat komt omdat de simkaart en alle opties zich dan weer netjes op het netwerk zetten. Vermoedelijk heeft dat jouw voicemail ook het duwtje gegeven dat het nodig had.

Heb je een leuke boodschap ingesproken?

Groetjes,
Charlene
Ik weet niet of ie leuk is maar bel even en dan weet je het...
Badge +8
Ik weet niet of ie leuk is maar bel even en dan weet je het...

Ok Athenatius,

Ik zal hem binnenkort een keertje beluisteren :)

Groetjes,
Charlene
Ok Athenatius,

Ik zal hem binnenkort een keertje beluisteren :)

Groetjes,
Charlene

 
Hallo Charlene,

Het is al weer een poos geleden maar ik zit nog steeds met het probleem dat mijn toetsen niet werken als ik moet kiezen in een menu.
Bijv. als je UPC belt krijg je altijd eerst een aantal optie's. Kies ik dan 1, 2, 3, enz....dan gebeurt er helemaal niets.
Het toetsenbord is voor de rest ok. Ik heb Nokia al gebeld en men vertelde mij dat het kan zijn dat er aan jullie kant iets geblokkeerd staat?
Ik hoop dat je me kan helpen want 't is vrij irritant. Heb ook geen vaste telefoon meer dus...
Badge +6
 
Hallo Charlene,

Het is al weer een poos geleden maar ik zit nog steeds met het probleem dat mijn toetsen niet werken als ik moet kiezen in een menu.
Bijv. als je UPC belt krijg je altijd eerst een aantal optie's. Kies ik dan 1, 2, 3, enz....dan gebeurt er helemaal niets.
Het toetsenbord is voor de rest ok. Ik heb Nokia al gebeld en men vertelde mij dat het kan zijn dat er aan jullie kant iets geblokkeerd staat?
Ik hoop dat je me kan helpen want 't is vrij irritant. Heb ook geen vaste telefoon meer dus...


Hoi Athenatius,

Dat is vervelend dat je geen optie kunt kiezen. Ik heb het net getest met een Simyo aansluiting door te bellen naar UPC en ik kon wel een optie kiezen. Ik wil je vragen je simkaart in een ander toestel te plaatsen en dan te kijken of het probleem is verholpen of dat je nog steeds geen optie kunt kiezen. Ik verneem graag je bevindingen.
Ik heb geen ander toestel voor handen.
Badge +8
Ik heb geen ander toestel voor handen.

Hoi Athenatius,

Voor zover wij hier weten, is dat niet iets wat we kunnen blokkeren op het netwerk. We hebben ook geen reden om dit te doen. Als je de toets intoetst, hoor je dan wel een toon?
Ik hoop dat je een toestel kunt vinden om het even in te proberen, want dan kunnen we daarmee verder.

Groetjes, Charlene

Reageer