Hallo
Heb een nieuwe simyokaart met nummerbehoud aangevraagd,voor mijn vriendin,alle gegevens ook het imeinr van haar oude vodafoonkaart doorgegeven,maar nu blijkt dat het netwerk nog geblokkeerd is,ik dacht dat kpn dat zelf de unlockcode zou opvragen.
Graag advies
Bladzijde 1 / 1
Hey hans56,
Het is voor ons helaas niet mogelijk om namens een klant een unlockcode op te vragen bij de vorige provider. Hiervoor dien je even contact met de huidige provider op te nemen. Indien het toestel ouder dan 1 jaar is kunnen zij jou waarschijnlijk kosteloos van een unlockcode voorzien.
Het is voor ons helaas niet mogelijk om namens een klant een unlockcode op te vragen bij de vorige provider. Hiervoor dien je even contact met de huidige provider op te nemen. Indien het toestel ouder dan 1 jaar is kunnen zij jou waarschijnlijk kosteloos van een unlockcode voorzien.
Goedemiddag
Ik heb mijn vriendin aangemeld bij simyo met behoud van nummer,simyo heeft de aanvraag voor nummerbehoud aangevraagd bij vodafoon en die is goedgekeurt.Ingangsdatum 28-08,nu wil ze simyo gaan gebruiken maar er zit netwerkblokkering op.
Vodafoon,kan ik niet aan de telf.krijgen,gaat allemaal optie die en optie dat.schiet niet op dus.
Als iemand ook maar weet hoe ik vodafoon aan de lijn kan krijgen is dat mooi
grt hans
Ik heb mijn vriendin aangemeld bij simyo met behoud van nummer,simyo heeft de aanvraag voor nummerbehoud aangevraagd bij vodafoon en die is goedgekeurt.Ingangsdatum 28-08,nu wil ze simyo gaan gebruiken maar er zit netwerkblokkering op.
Vodafoon,kan ik niet aan de telf.krijgen,gaat allemaal optie die en optie dat.schiet niet op dus.
Als iemand ook maar weet hoe ik vodafoon aan de lijn kan krijgen is dat mooi
grt hans
Hallo Hans,
Heb je het formulier op de website van vodafone al geprobeerd?
http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/unlockcode_aanvragen/
-Bram
Heb je het formulier op de website van vodafone al geprobeerd?
http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/unlockcode_aanvragen/
-Bram
Hallo Hans,
Heb je het formulier op de website van vodafone al geprobeerd?
http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/unlockcode_aanvragen/
-Bram
hallo bram,ben ff naar de vodafoonwinkel geweest,maar ze konden geen unlocknummer geven,toen maar 10 meter verder gelopen en voor 10 euro laten unlocken.probleem opgelost.thx allemaal voor de reacties,nu tijd voor koffie. by by
hans
Beste Hans56,
Blij te horen dat het gelukt is met het simlock vrij maken van je toestel.
Blij te horen dat het gelukt is met het simlock vrij maken van je toestel.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.