.

Vraag

TP Link - waarom krijg ik geen verbinding met Samsung-devices?

  • 18 July 2023
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

Al jaren gebruik ik de TP Link M7650 als Mifi-router op vakantie. Ik koop dan een SIM-card met onbeperkte data, dit jaar voor het eerst van Simyo.

Voorgaande jaren nooit een probleem gehad om te verbinden, maar dit jaar weigeren alle Samsung-devices. Er is ‘verbinding zonder internet’. Het lukt wel om iPhones en een laptop te verbinden en online te krijgen maar Samsung weigert categorisch.

Weet iemand wat ik moet doen? 


5 reacties

Vooral geen Simyo gebruiken in een router. De simkaart van Simyo is daartoe niet bedoeld.

Je riskeert enorme kosten. Simyo kent geen harde limiet, geen onbeperkt internet. Je krijgt geen smsjes bij 80  & 100% verbruik via een MiFi-router met alle nare gevolgen van dien. Vooral bij een laptop beginnen bij mij sowieso alle seinen op rood.

*Edit*

Updates kunnen dan zeer groot zijn. Ook de andere FE kennen de risico's.. 🙋

Vooral geen Simyo gebruiken in een router. De simkaart van Simyo is daartoe niet bedoeld.

Je riskeert enorme kosten. Simyo kent geen harde limiet, geen onbeperkt internet. Je krijgt geen smsjes bij 80  & 100% verbruik via een MiFi-router met alle nare gevolgen van dien. Vooral bij een laptop verbonden beginnen bij mij sowieso alle seinen op rood.

Jeetje, een dubbele post. Verzoek aan @Roeqajja of @Amy deze post te verwijderen,

Hallo @svanwijk een M2M-apparaat is niet bedoeld om met 06-nummers gebruikt te worden, dat mag alleen met een speciale data-sim die met 097 begint, zie onderstaande uitleg van KPN:

Dit geldt dus ook voor/bij Simyo

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @svanwijk,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al de juiste antwoorden hebt gekregen van @Friesian en @JanD, bedankt heren!

Helaas geven wij verder ook geen garantie over de werking van een simkaart in een ander apparaat dan een mobiele telefoon. 

@Friesian Wat bedoel je met dubbele post? Ik zie maar één keer jouw post!

Groetjes,
Amy

Deze post mag blijven @Amy .🙂

Reageer