.

Vraag

Toestel nog steeds niet binnen. HELP!

  • 28 June 2012
  • 2 reacties
  • 792 Bekeken

Badge
Beste Simyo medewerkers

Ik had een vraagje, Ik heb 1 week geleden een Toestel uitgezocht en gekocht via de toestelshop, Deze zou volgens de voorwaarden binnen 2-3 werkdagen binnen zijn, Helaas is deze nog altijd niet binnen. Terwijl de simkaart WEL al binnen is.
Ik ben nu momenteel telefoonloos en ik kan zowel niemand sms-en of bellen. Dit is erg vervelend en vroeg me dus af waar m'n Telefoon blijft.

Hoe zit dit probleem?, aangezien ik nu toch echt binnen een paar dagen m'n toestel via de post wil ontvangen.
Ik heb zeker 10x de klantenservice gebelt, en hun kunnen me zowieso niet helpen omdat er niemand opneemt, op welke manier dan ook.
Dit is erg frustrerend en teleurstellend en natuurlijk slechte reclame van Simyo.


dus m'n Vraag is:  Waar blijft mijn toestel? *aangezien deze al zeker 4 dagen nog steeds nergens te bekennen is*
                              Zitten er Simyo-medewerkers op de klantenservice? *aangezien niemand opneemt en ik niet geholpen word*

Gelieve zo snel mogelijk mijn Toestel op te sturen, Deze is wel betaald, en verwacht dus nu ook dat zo spoedig mogelijk, liefs binnen 2 werkdagen mijn telefoon op m'n deurmatje valt.
Zo niet, dan zullen er andere maatregelen genomen worden lijkt me zo.

alvast bedankt,
Mvgr Dhr. R.Smeets

2 reacties

Badge
Toestel is binnen, Excuses voor het ongemak
Badge +2
Beste R. Smeets,

Welkom op het Simyo forum! En geen probleem uiteraard, daar zijn we voor.
Fijn dat het toestel binnen is! Veel plezier met het toestel en bellen met Simyo!

Groet,
Ellen

Reageer