.

Slecht werkende AMP groep waarmee tel. van Simyo bezorgd worden

  • 1 December 2023
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Op 24 november bij Simyo een tel. gekocht. Op 4 dec. zou mijn tel. door AMPgroep bezorgd worden. Dit duurt al veel te lang. En nu wordt deze bestelling door een fout van AMPgroep (overboeking) verschoven naar 19 december. Dus de tel. wordt bijna een maand na de bestelling afgeleverd. Ik ben 2 keer verbroken tijdens tel/ contact en de derde keer herhaalde de medewerker telkens zijn zin: ik kan niets voor u doen,. schandalig.
Ik zou als bedrijf alle elke vorm van samenwerking met AMPgroep verbreken. Zoals het er nu uitziet is het een eenmanszaak met een bestelauto voor heel Nederland. Ik kan het pakketje ook nergens afhalen.
Als het medicijnen waren was ik al gecrepeerd.

Dus Simyo stop direct met deze firma. Op trustpilot alleen maar negatieve reacties over tel. bezorging.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

 Als ik kijk op https://www.trustpilot.com/review/www.ampgroep.nl
zie ik 69% 5 sterren, en 21% 1 ster.

Dat zit nogal een beetje veraf van “alleen maar negatieve reacties”.

Begrijp ik je commentaar niet helemaal, of overdrijf je een beetje?

Ik probeer reëel te reageren, alle eenster reacties waren i.v.m. een telefoonlevering, ook van KPN.

De meeste 5 sterren waren voor de medicijnleverantie van patienten. Kennelijk heeft dit prioriteit bij de firma. Het enige wat ik nastreef is en snelle telefoonlevering.

Reputatie 7
Badge +7

Ik had inderdaad niet doorgelezen waar de reviews exact over gaan.

Duurt inderdaad wel heel lang.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anti amp groep,

Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend balen dat jouw leverdatum zo ver is verschoven! 

Ik heb dit voorgelegd bij de juiste afdeling binnen Simyo zodat we kunnen proberen om meer duidelijkheid hierover te krijgen. Op dit moment heb ik helaas nog geen reactie ontvangen. Zodra ik meer weet zal ik een update geven in dit topic. 

Groetjes,
Amy

Reageer