.

Beantwoord

Samsung SGH-C270

  • 16 February 2013
  • 1 reactie
  • 1538 Bekeken

Heb de telefoon laten porteren van Telfort naar Simyo.
Ik zie ook de gegevens staan in mijnsimyo.

Als ik de telefoon opstart met de nieuwe simyo kaart , en de pincode intoets, geeft deze daarna de melding: netwerkblokkering.
Gezocht in forum, en daarin staat dat ik contact op moet nemen met de oude provider. Telfort gebeld, deze geven aan dat ik met jullie contact op moet nemen. Simlockvrij maken kost bij telfort €70,- !!

Nu heb ik een telefoon met zeker €20,- euro SImyo beltegoed, maar kan deze niet gebruiken !!

Hopelijk kunnen jullie me WEL helpen,

Vriendelijke groet,
Niels
icon

Beste antwoord door Alex 18 February 2013, 16:18

Welkom op het forum NielsRaaijmakers,



De telefoon is waarschijnlijk voorzien van een simlock. Een Simyo simkaart werkt alleen in een simlock vrije telefoon. Als het toestel ouder dan 1 jaar is, is de provider waarvan het toestel afkomstig is verplicht om de simlock er gratis af te halen. Helaas kan Simyo je hier niet mee helpen.



Weet je ook waarom Telfort heeft aangegeven dat je contact met ons moest opnemen?



Groetjes,



Alex
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum NielsRaaijmakers,

De telefoon is waarschijnlijk voorzien van een simlock. Een Simyo simkaart werkt alleen in een simlock vrije telefoon. Als het toestel ouder dan 1 jaar is, is de provider waarvan het toestel afkomstig is verplicht om de simlock er gratis af te halen. Helaas kan Simyo je hier niet mee helpen.

Weet je ook waarom Telfort heeft aangegeven dat je contact met ons moest opnemen?

Groetjes,

Alex

Reageer