.

Beantwoord

pincode invoer

  • 30 June 2013
  • 5 reacties
  • 9215 Bekeken

iedere keer als ik mijn telefoon wil gebruiken moet ik mijn pincode invoeren en dat vind ik heel vervelend
hoe kan ik dat veranderen .dit gaat dus niet om het wachtwoord vergerendeling maar om de pincode die ik van simyo
heb gekregen
icon

Beste antwoord door MartijnR 2 July 2013, 20:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste zomerzon.,

Bij de meeste toestellen kun je bij de instellingen je pincode wijzigen en/of uitzetten.
Welk toestel heb je en welk OS zit hier op?
Badge +8
iedere keer als ik mijn telefoon wil gebruiken moet ik mijn pincode invoeren en dat vind ik heel vervelend
hoe kan ik dat veranderen .dit gaat dus niet om het wachtwoord vergerendeling maar om de pincode die ik van simyo
heb gekregen


Hoi zomerzon,

Ja, dat ligt aan je toestel. Op sommige toestellen is dit wel in te stellen. Als je het type toestel hier kunt plaatsen, dan zijn er vast forumgebruikers zoals Martijn® die je daarmee kunnen helpen.
Waarschijnlijk moet je dan als je de simkaart in een ander toestel gebruikt, wel weer je code invullen.

Groetjes,
Charlene
ik heb een blackberry .
de blackberry werd eerst door mijn echtgenoot gebruikt
en die had ook een simyo kaart en die hoefde dit nooit te doe
Reputatie 3
Badge +9
Ga naar Opties, Toestel, Geavanceerde Opties, Simkaart. Druk nu op de knop met het BlackBerry logo. Kies dan Pin-code wijzigen. Hier kan je de code wijzigen of uitschakelen.
Suc6.
Badge +8
Ga naar Opties, Toestel, Geavanceerde Opties, Simkaart. Druk nu op de knop met het BlackBerry logo. Kies dan Pin-code wijzigen. Hier kan je de code wijzigen of uitschakelen.
Suc6.


Dankjewel Martijn®,

Is het gelukt, zomerzon?

Groetjes,
Charlene

Reageer