.

Beantwoord

overzicht toetscodes

  • 30 April 2013
  • 6 reacties
  • 1357 Bekeken

L.S.,

Ik zoek een overzicht van alle beschikbare toetscodes - zoals bijv. *#0000# - en wat je ermee kunt doen.
Verschillen die codes per merk- en type toestel? Of per SIM-kaart? Of per provider?

Groeten,

Don
icon

Beste antwoord door Alex 2 May 2013, 13:11

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi _whoknows, welkom op het forum,

Misschien heb je hier wat aan, het overzicht is niet erg nieuw, ik denk dat de Simyo-codes gelijk zijn aan die van KPN.
Beste Frans,

Wie ben jij? Volgens je profiel ben je "Simyo expert" maar je geeft op geen van mijn vier vragen direct antwoord en op de code #0000# die ik als voorbeeld gaf in mijn vraag staat al niet op de pagina waar je mij naar toe verwijst!

Als ik jouw post dan maar zelf interpreteer zeg jij dat het afhankelijk is van de netwerkprovider. Maar na mijn post ben ik nog enkele uurtjes verder aan het zoeken geweest en heb ik ontdekt dat het per GSM-merk en type kan verschillen. Je moet alleen in de zoekopdracht met het merk en type beginnen en evt. aanhalingstekens om de code heen zetten. Dan nog kom je niet zomaar bij 'n webpagina van de fabrikant uit maar dan vindt je wel behoorlijk wat.
Voorbeeld: http://programmerworld.net/articles/tips/nokia_codes.php

Oftewel, graag even lezen voordat je jezelf als expert wil doen voorkomen.

Tot kijk.
Reputatie 7
Badge +9
Beste _whoknows,

De titel "Simyo expert" heb ik mezelf niet gegeven.
Ik ben iemand die graag helpt, uiteraard weet ik hoe je in Google zoekopdrachten in moet geven.
Ik ben geen medewerker o.i.d. bij Simyo of een andere telecomaanbieder, ik ben gebruiker, net als jij.
Als je vraagstelling minder algemeen was geweest (dus met vermelding van je merk telefoon) had ik daar expliciet op kunnen zoeken, maar dat heb je zelf al gedaan.
Nog meer info over GSM is ook hier te vinden.
Reputatie 5
Badge +10
Beste Frans,

Wie ben jij? Volgens je profiel ben je "Simyo expert" maar je geeft op geen van mijn vier vragen direct antwoord en op de code #0000# die ik als voorbeeld gaf in mijn vraag staat al niet op de pagina waar je mij naar toe verwijst!

Als ik jouw post dan maar zelf interpreteer zeg jij dat het afhankelijk is van de netwerkprovider. Maar na mijn post ben ik nog enkele uurtjes verder aan het zoeken geweest en heb ik ontdekt dat het per GSM-merk en type kan verschillen. Je moet alleen in de zoekopdracht met het merk en type beginnen en evt. aanhalingstekens om de code heen zetten. Dan nog kom je niet zomaar bij 'n webpagina van de fabrikant uit maar dan vindt je wel behoorlijk wat.
Voorbeeld: http://programmerworld.net/articles/tips/nokia_codes.php

Oftewel, graag even lezen voordat je jezelf als expert wil doen voorkomen.

Tot kijk.


Welkom op het forum _whoknows,

Ik denk dat franswon hier alleen maar de intentie heeft om je te helpen. In dit topic kun je nog enkele snelcodes terug vinden. Deze zijn Simyo gerelateerd.

Via een zoekmachine zou je wellicht nog meer codes kunnen terug vinden. Succes.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum _whoknows,

Ik denk dat franswon hier alleen maar de intentie heeft om je te helpen. In dit topic kun je nog enkele snelcodes terug vinden. Deze zijn Simyo gerelateerd.

Via een zoekmachine zou je wellicht nog meer codes kunnen terug vinden. Succes.

Groetjes,

Alex


_whoknows? ;)
Reputatie 7
Badge +9


_whoknows? ;)


de leon: LOL!!!

Reageer