.

Beantwoord

nieuwste foto's online zetten hulp gevraagd!

  • 30 October 2014
  • 11 reacties
  • 1640 Bekeken

Badge
  • Actief Simyaan
  • 43 reacties
ik kon vroeger makkelijk de laaste foto's die ik gemaakt had online zetten de windows verkenner deed dat "als vanzelf".

Maar sins ik 1 keer op fotoimportiereder heb gedrukt doet hij het niet meer met W Verkenner maar ook zet hij alle honderden foto's elke keer weer er op.

Dit is me echt teveel.
Maar nu kan ik die fotoimportierder niet verwijderen zelfs niet vinden.

Wie o wie kan mij helpen.Die is echt knap.
(je mag ook komen;Wil je thee ,koffie of liever een biertje?)
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 October 2014, 07:02

Bekijk originele reactie

11 reacties

Hoi brig,

Volgens mij heb ik je vraag begrepen......? (Bijage....)

Even vanaf het begin. Wanneer je alle afbeeldingen die je hebt staan op je pc / laptop kopieert naar bijvoorbeeld een usb geheugenstick, dan hoef je daarna enkel de afbeeldingsmap op je computer leeg te maken.
Volgens mij bedoel je fotoimporteerder... Die vindt je bij het maken van een bericht onderaan links, Geavanceerd. Daarna bij het volgend venster bestand kiezen,
(bestand uploaden als laatste)

Wanneer je dan een foto van je usb stick wilt gebruiken, hoef je bijvoorbeeld alleen die foto te kopiëren naar Afbeeldingen op je computer, of de foto die je onlangs gemaakt hebt.
Staat er 1 foto op afbeeldingen, lijkt het me sterk dat er dan honderden verschijnen.

Probeer maar eens of het werkt! Laat het wel ff weten. 🆒 Vraag beantwoord? 😕

Groet,
Friesian.

En wat dat biertje betreft, ik behoor tot de Bob-club.🆒:D
Badge
Hoi brig,

Volgens mij heb ik je vraag begrepen......? (Bijage....)

Even vanaf het begin. Wanneer je alle afbeeldingen die je hebt staan op je pc / laptop kopieert naar bijvoorbeeld een usb geheugenstick, dan hoef je daarna enkel de afbeeldingsmap op je computer leeg te maken.
Volgens mij bedoel je fotoimporteerder... Die vindt je bij het maken van een bericht onderaan links, Geavanceerd. Daarna bij het volgend venster bestand kiezen,
(bestand uploaden als laatste)

Wanneer je dan een foto van je usb stick wilt gebruiken, hoef je bijvoorbeeld alleen die foto te kopiëren naar Afbeeldingen op je computer, of de foto die je onlangs gemaakt hebt.
Staat er 1 foto op afbeeldingen, lijkt het me sterk dat er dan honderden verschijnen.

Probeer maar eens of het werkt! Laat het wel ff weten.  Vraag beantwoord?

Groet,
Friesian.

En wat dat biertje betreft, ik behoor tot de Bob-club




ha Frieslan,
ik lust geen bier,haha
maar ik heb ook water hoor! speciale uit de vecht.:)
ik bedoel eigenlijk wat anders nl ik kon voorheen enkel de nieuwste foto's downloden. nu gaan ze alle 7honderd....ik wil die fotoimprotierder niet !!maar w. verkenner! hoe krijg ik die ! terug. en fotoimport. kan ik niet vinden om te verwijderen!; zo slim gemaakt.en zit vertopt op mijn laptop.
maar als ik het snoertje verbindt van fotottoestel met laptop ,
dan komt weer die fotoimportierder en  niet W verkenner.
en w verkenner die kan wel alleen de nieuwste fotos downloden.
zo nu is het duidelijk neem ik aan.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen....voor het  BOB-Club-Member http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/knipoog/animaatjes-knipoog-74345.gif, helpt dit?

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/change-settings-for-importing-pictures-and-videos
Reputatie 5
Badge +11
Nieuwe ronde, nieuwe kansen....voor het  BOB-Club-Member, helpt dit?

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/change-settings-for-importing-pictures-and-videos


Ergens heb ik het gevoel dat brig dit precies nu heeft maar niet wil 😉 Klopt dat, brig?

Ook al is dit niet Simyo gerelateerd wil ik toch een poging wagen je te helpen.
Kun je net als bij alle Windows dingen bij importeerder op het rode kruisje drukken als je je camera aansluit met de usb?
Zo ja, dan zou je daarna op Computer kunnen klikken op je bureaublad en zo de geheugendrager aanklikken. Kan zijn dat die in dat window de naam van je camera heeft, maar kan ook (F:) of (G:) heten geloof ik.

Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Windows Phone, daar past ie dat nog het beste tussen denk ik 😛
Badge
he Jonge mannen en publiek:
Ik heb op eens een optie gekregen voor opslaan op drive en die heb ik gevolgd emn ben nu weer bij windows !.
jippie.
alleen zit die duitse fotoim.....er nog steeds. enals ik er op klik is er nergens een delete mogelijkheid.ik bedoel helemaal weg .
nu ik ben al blij dat ik weer de fotos kan downloden.
grappig dat deze vraag stellen al voldoende was.
nu hoe dan ook .
neem er nog eentje (thee for 2, koffie for 3)

neem er nog eentje (thee for 2, koffie for 3)
Biertjuh for minus 1. 🆒 :D

Vraag me toch af hoe je aan die Deutsche function bent geraakt. 😕
Niet verder vertellen hè, maar ik heb ingestraald naar je computer......... http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/computer/animaatjes-computer-9128146.gif

Groet,
Friesian.
Badge
voor wie is 't bier dan?

ja die deutsche kwast hoe ik er aan kom???,dat vraag ik me ook af!
Hij zit er nog .als ik kan zend ik hem naar jou :p
heb je teveel harri potter gekeken? of pokemon?
wel handig om mensen te helpen

nu heb ik heel wat andvertentie te maken.pfff
nou ja dat hoort er bij als je wat wilt verkopen.
groetjes en fijne avond allemaal!!
Reputatie 5
Badge +11
Aha, had je zoveel foto's om van alles op marktplaats te zetten?
Flinke klus, maar ik ben blij met dat soort websites!
Badge
Ja ik ook maar verkopen iswel wat anders dan kopen. haha
wat sommigen al niet kunnen verkopen!!!?

maar dan heb je niet goed begrepen waar de fout zat. : hij geeft nu dus alleen de nieuwste foto's af.al is het dus 1.:rolleyes:

Maar ok :jij wint de troostprijs : krijg jij t biertje!!:o
Hallo brig.

Heb je al het volgende geprobeerd?
  1. camera aansluiten aan laptop.
  2.  deze pc.... aanklikken, openen. (bureaublad rechtermuisknop)
  3. Daarna volgens mij Schijf G rechtermuis.... openen.
  4. Dan DCIM linkermuis ingedrukt houden en naar Afbeeldingen slepen. (kopiëren) (je ziet dan Afbeeldingen staan, in kleine rode letters...muis loslaten)
Misschien dat dit helpt, en anders t.z.t. wanneer je de laptop laat schoonmaken zou je windows opnieuw kunnen laten installeren nadat alles verwijderd is.
Dan heb je weer een schone lei laptop.

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
krijg jij t biertje!!
Woohoo!!
En heeft de handleiding van Friesian je al verder geholpen?

Reageer