tel nieuw puk en pin gebruikt vergeten email te lezen al eerder nummer niet meer kunnen gebruiken nu weer proberen met nieuwe telefoon probleempje tel weigert niet maar geeft vanaf aanzetten netwerkblokkering ? voer ? nummer in help ik vraag me af of dit toestel wel tot de geschikte hoort de freq band is wel door kpn netwerk ondersteund
Bladzijde 1 / 1
Beste Tel,
Welkom op het Simyo forum!
Wanneer uw toestel een foutmelding geeft na het plaatsen van uw Simyo simkaart en het invoeren van de pincode, betreft het waarschijnlijk een simlock. Dit betekent dat het toestel alleen simkaarten accepteert van de provider waarbij u het toestel heeft aangeschaft.
Wij adviseren u contact op te nemen met de klantenservice van uw vorige provider: zij beschikken over de zogenoemde unlockcode om het toestel simlock-vrij te maken. Wanneer uw toestel ouder is dan één jaar is deze procedure kosteloos.
Na het eenmalig invoeren van de unlockcode, kunt u uw Simyo simkaart in uw toestel gebruiken.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Wanneer uw toestel een foutmelding geeft na het plaatsen van uw Simyo simkaart en het invoeren van de pincode, betreft het waarschijnlijk een simlock. Dit betekent dat het toestel alleen simkaarten accepteert van de provider waarbij u het toestel heeft aangeschaft.
Wij adviseren u contact op te nemen met de klantenservice van uw vorige provider: zij beschikken over de zogenoemde unlockcode om het toestel simlock-vrij te maken. Wanneer uw toestel ouder is dan één jaar is deze procedure kosteloos.
Na het eenmalig invoeren van de unlockcode, kunt u uw Simyo simkaart in uw toestel gebruiken.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.