Skip to main content

.

tel nieuw puk en pin gebruikt vergeten email te lezen al eerder nummer niet meer kunnen gebruiken nu weer proberen met nieuwe telefoon probleempje tel weigert niet maar geeft vanaf aanzetten netwerkblokkering ? voer ? nummer in help  ik vraag me af of dit toestel wel tot de geschikte hoort de freq band is wel door kpn netwerk ondersteund
Beste Tel,



Welkom op het Simyo forum!

Wanneer uw toestel een foutmelding geeft na het plaatsen van uw Simyo simkaart en het invoeren van de pincode, betreft het waarschijnlijk een ‘simlock’. Dit betekent dat het toestel alleen simkaarten accepteert van de provider waarbij u het toestel heeft aangeschaft.

Wij adviseren u contact op te nemen met de klantenservice van uw vorige provider: zij beschikken over de zogenoemde ‘unlockcode’ om het toestel simlock-vrij te maken. Wanneer uw toestel ouder is dan één jaar is deze procedure kosteloos.

Na het eenmalig invoeren van de unlockcode, kunt u uw Simyo simkaart in uw toestel gebruiken.



Groetjes,



Manisha

Reageer