Beantwoord

Mijn toestel is geblokkeerd. Wat nu?

  • 27 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

Ik heb een softwareupdate uit laten voeren en wilde weer inloggen maar mobiel blijft geblokkeerd. Ook als ik PUKcode invoer.
icon

Beste antwoord door Ray 27 oktober 2018, 10:10

Wordt er wel naar de simpin gevraagd en niet naar de code van je schermbeveiliging?
Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Wordt er wel naar de simpin gevraagd en niet naar de code van je schermbeveiliging?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Inge,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat onhandig dat je je toestel niet meer in komt! Ray stelt een treffende vraag: weet je zeker dat je mobiel vraagt om je pincode, of om de code van je schermbeveiliging? Wat is precies de melding die je krijgt? Vraagt 'ie ook om je PUK-code, of wordt dat niet expliciet gedaan?

Wat voor mobiel heb je verder?

Ik ben benieuwd!

@ Ray, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer