Skip to main content
antwoord

Mijn toestel is geblokkeerd. Wat nu?

  • October 27, 2018
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Ik heb een softwareupdate uit laten voeren en wilde weer inloggen maar mobiel blijft geblokkeerd. Ook als ik PUKcode invoer.

Beste antwoord door Ray

Wordt er wel naar de simpin gevraagd en niet naar de code van je schermbeveiliging?

2 reacties

  • antwoord
  • October 27, 2018
Wordt er wel naar de simpin gevraagd en niet naar de code van je schermbeveiliging?

Jihane
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud community manager
  • October 29, 2018
Hi Inge,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat onhandig dat je je toestel niet meer in komt! Ray stelt een treffende vraag: weet je zeker dat je mobiel vraagt om je pincode, of om de code van je schermbeveiliging? Wat is precies de melding die je krijgt? Vraagt 'ie ook om je PUK-code, of wordt dat niet expliciet gedaan?

Wat voor mobiel heb je verder?

Ik ben benieuwd!

@ Ray, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Jihane