.

Beantwoord

Lumia 800 update

  • 4 February 2013
  • 10 reacties
  • 15234 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Wanneer komt er een update voor de Lumia 800.
Dit wordt aangeboden door de provider geven ze aan  bij Nokia.
Maar ik kan het nergens terug vinden op jullie site.

Mvr groet herko.
icon

Beste antwoord door Wayne 6 February 2013, 13:08

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum herko,

Er is bij ons niets bekend over een Nokia update die door de provider aangeboden zou moeten worden.
Simyo ondersteunt geen toestellen en kan je om deze reden niet vertellen of er een update beschikbaar is.
Zie onder een reactie in WEBWERELD over de update naar windows 7.8

Nokia updatet Lumia-smartphones naar WP 7.8

Gepubliceerd: Donderdag 31 januari 2013
Auteur: René Schoemaker

Oude Lumia's die niet in aanmerking komen voor een update met Windows Phone 8, krijgen in de komende weken een update met Windows 7.8. De update geeft wel de look-and-feel van WP8.


De Lumia-smartphones met Windows Phone 7 erop krijgen vanaf nu de mogelijkheid het besturingssysteem te vernieuwen met versie 7.8. De update was al eerder aangekondigd door Microsoft en Nokia. Het updaten van de Lumia's naar Windows Phone 8 is onmogelijk, maar met 7.8 moeten gebruikers wel eenzelfde ervaring krijgen, vinden de twee leveranciers. Vandaar dat het startscherm er hetzelfde uitziet als dat van Windows Phone 8.

Staat ook op telefoons in de winkel

De update wordt al meegeleverd op de Lumia 510, zegt Nokia. Ook oudere modellen die nog worden verkocht, krijgen versie 7.8 mee. Bezitters van Lumiamodellen 510, 610, 710, 800 en 900 krijgen een notificatie om te updaten. Volgens Nokia moet dat via de computer via Zune for PC of via de Windows-app for Mac. Gebruikers dienen vervolgens de instructies te volgen.

Nokia heeft tevens een video uitgebracht hoe te updaten naar Windows Phone 7.8. De uitrol over de wereld zal enkele weken duren, afhankelijk van de telecomprovider. Met de update komen volgens Nokia nieuwe mogelijkheden ter beschikking zoals Nokia City Lens, Contact Share en nieuwe fotobewerkingsopties. De tegels op het startbeeld kunnen naar wens worden vergroot of verkleind. Ook zijn er meer opties om de telefoon te locken.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum abotage,

Bedankt voor jouw reactie.

@herko,

Heb je jouw toestel inmiddels kunnen updaten?
Tot op heden heb ik nog geen melding gehad dat ik kon updaten. Heb vernomen dat het via andere providers wel kan.
Welkom op het forum abotage,

Bedankt voor jouw reactie.

@herko,

Heb je jouw toestel inmiddels kunnen updaten?


Tot op heden heb ik nog geen melding gehad dat ik kon updaten. Heb vernomen dat het via andere providers wel kan.
Op de site van Nokia staat het volgende:

Updates, hulp en ondersteuning voor je Nokia Lumia 800
Wat is er nieuw

De beschikbaarheid van deze update is mogelijk afhankelijk van uw netwerkserviceprovider.

De nieuwste software-release voor de Nokia Lumia 800 is 1750.0823.885x.124x0

Via het forum van Hi vernomen dat zij en andere kpn-klanten ook nog niets vernomen hebben over een update.
T-mobile schijnt wel te kunnen updaten.
Reputatie 2
Badge +1
Hey abotage,

Nokia geeft aan dat de beschikbaarheid van de update afhankelijk zou kunnen zijn van de netwerkserviceprovider. Dit komt erop neer dat Nokia de update op verschillende tijden aan zal bieden aan hun klanten met verschillende providers. Ik wil je adviseren om hierover contact met Nokia op te nemen en de vraag bij ze neer te leggen wanneer de update beschikbaar zal zijn voor Simyo/KPN klanten.
Hey abotage,

Nokia geeft aan dat de beschikbaarheid van de update afhankelijk zou kunnen zijn van de netwerkserviceprovider. Dit komt erop neer dat Nokia de update op verschillende tijden aan zal bieden aan hun klanten met verschillende providers. Ik wil je adviseren om hierover contact met Nokia op te nemen en de vraag bij ze neer te leggen wanneer de update beschikbaar zal zijn voor Simyo/KPN klanten.


Heb Nokia gebeld. Voor sommigen misschien vervelend omdat ze alleen in het Engels communiceren. Ze vertelden mij dat ze bezig zijn met uitrollen van de updates. Het apparaat Lumia 800 met software windows phone 7.5 moet nog uitgerold worden. Ze hopen met uitrollen van alle updates voor eind maart 2013 klaar te zijn. Op internet staan ook allerlei trucs omde update te forceren met zgn disconnect network. Bij mij lukte het niet, Dus ik wacht nog even.
Reputatie 2
Badge +1
Hey abotage,

Bedankt voor het delen van deze informatie. Hopelijk hebben de andere Nokia Lumia gebruikers op het forum hier ook iets aan!
Hey abotage,

Bedankt voor het delen van deze informatie. Hopelijk hebben de andere Nokia Lumia gebruikers op het forum hier ook iets aan!
Afgelopen dagen de update van mijn Nokia Lumia 800 ontvangen. Werkt perfect.
Het is update revisienr. Firmware 1750.0823.8852.12430. Besturingssys. 7.10.8862.144

groetjes, Abotage

Reageer