.

Vraag

Internet op Motorola Defy+

  • 22 February 2012
  • 3 reacties
  • 825 Bekeken

Badge
Hi all,
Heb een motorola Defy+ aangeschaft met Android 2.3.4 erop. Alle topics hier bekeken, maar het mag allemaal niet baten. Heb een internetabbo van voorlopig 200mb, maar zal ik wel snel een upgrade geven.
Heb alle instellingen ingeklopt, maar soms spreken ze hier op het forum elkaar tegen. Nu gebruik ik:
Naam: Mobiel Internet
APN: internet
Proxy:
Poort: 5080
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Server: 0.0.0.0
MMSC:
Mms-proxy:
Mms-poort:
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: internet
APN-protocol: IPv4
Het is het enige APN toegangspunt dat ik gedefinieerd heb. Het groene bolletje brand ook prima. Heb bij APN-type ook al "default" geprobeerd en een keer geen poort ingevuld. Verder kwam ik er bij " mijn simyo" achter dat ik Internet UIT stond, beetje vreemde standaard waarde als je een internet abbonement afsluit maar oke. Die staat nu "aan" maar het mag nog niet baten..
Vind het erg ongebruiksvriendelijk allemaal, is dat een android nadeel?
Graag hulp :)Weinig zin al die waarden met een telefonische helpdesk door te nemen.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Heb je al geprobeerd een sms te verzenden met ''Ja'' naar 1300? Dan zou je automatisch de instellingen moeten krijgen.
Telefoon al even uitgedaan, gewacht en herstart?
Kun je geen enkele website openen?
Badge
Het is gelukt!
Gisteren smsde ik 1300 en toen kreeg ik melding dat voor dit toestel niet werd ondersteund. Maar nu deed ik opnieuw en werkt het wel. Ik vermoed omdat internet nog op " uit " stond? Erg vreemd dat het uitstaat als je een internet abbo hebt afgesloten.
Reputatie 3
Badge +5
Fijn dat het gelukt is!
Mocht je nog vragen hebben over andere onderwerpen, stel ze dan gerust!

Reageer