.

Beantwoord

Internet instellen Nokia Lumia 610 lukt niet (Windows Mobile)

  • 13 November 2012
  • 3 reacties
  • 11227 Bekeken

Ondanks de vele adviezen op het forum over het instellen van internet op mijn Nokia 610 lukt dit niet.
Soms krijg ik via 3G een whatsapp-je binnen, verzenden gaat niet, mail ontvangen/verzenden gaat niet, Browsen met de explorer gaat niet.
Wat overkomt mij nu?? Nieuw toestel, nieuw abonnement, nieuwe provider maar geen internet.... HELP
icon

Beste antwoord door Daantjje 19 November 2012, 18:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Daantjje,

Netwerktechnisch staat je aansluiting goed in ons systeem. Dat blijkt ook uit je verbruik, want ik zie internet verbruik terug. Het gaat waarschijnlijk mis op toestelniveau. Ik kan je helaas niet vertellen waar het niet goed ingesteld staat. De instellingen uit dit topic heb je al geprobeerd? Anders raad ik je aan om contact op te nemen met Nokia of bij een telefoonwinkel langs te gaan.

Groetjes,

Alex
Hoi Daantjje,

Netwerktechnisch staat je aansluiting goed in ons systeem. Dat blijkt ook uit je verbruik, want ik zie internet verbruik terug. Het gaat waarschijnlijk mis op toestelniveau. Ik kan je helaas niet vertellen waar het niet goed ingesteld staat. De instellingen uit dit topic heb je al geprobeerd? Anders raad ik je aan om contact op te nemen met Nokia of bij een telefoonwinkel langs te gaan.

Groetjes,

Alex



Hoi Alex,
Ik kreeg een goede tip om de Nokia Lumia 610 terug te zetten naar fabrieksinstellingen via
-INFO-FABRIEKSINSTELLINGEN. Deze reset leverde geen gegevens verlies op, maar wel de instellingen die fabriek-af in het toestel zijn ingesteld. Inmiddels werkt de verbinding naar behoren en tevredenheid. Dank voor je reactie.

Groetjes, Daantjje
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Daantjje,

Bedankt voor het delen van je oplossing. Zo hebben andere lezers van het forum er ook wat aan.

Groetjes,

Alex

Reageer