.

Beantwoord

Ik kan mijn Samsung S5 niet meer opstarten. Hoe nu verder?

  • 19 September 2018
  • 5 reacties
  • 263 Bekeken

Badge
Sinds vandaag kan ik mijn Samsung S5 niet meer aangezet krijgen, terwijl de batterij volledig opgeladen is. Wat zou ik hieraan kunnen doen ?
icon

Beste antwoord door Ray 19 September 2018, 13:37

Bekijk originele reactie

5 reacties

Als de telefoon nog binnen garantie valt dan terug sturen naar de verkoper. Anders misschien bij een telefoon winkeltje informeren wat je het beste kan doen.
Badge
Bedankt voor de tip, valt niet meer onder garantie dus ga ik naar telefoonwinkel.
Reputatie 6
Badge +4
Hi 9hrs75lfv,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂

Jammer om te lezen dat je Galaxy S5 niet meer op gang wil komen. Daar kom je niet heel ver mee natuurlijk. Zoals Ray al aangeeft kun je het beste informeren bij de leverancier als het binnen de garantie valt. Aangezien dat niet het geval is kun je wellicht ban de verkoper nog nagaan of je bijvoorbeeld een nieuwe mobiel kunt kopen met korting als je jouw oude inlevert. Som kun je zo nog wat korting krijgen op een nieuwe smartphone.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten!

Dank voor de assistentie Ray! :)

Groetjes,
Thomas
Badge
Bedankt Thomas voor de waardevolle informatie, Groet
Reputatie 6
Badge +4
Hoi 9hrs75lfv,

Heel graag gedaan. :)

Ik bedacht net trouwens dat je waarschijnlijk nog geen 3-in-1 simkaart hebt en wellicht een nieuwe simkaart nodig hebt (nano) voor een nieuwe telefoon. Als dat zo is, kijk controleer in Mijn Simyo dan even je adresgegevens en laat hier een berichtje achter. Dan zorg ik voor een nieuw kaartje, wel zo handig.

Groetjes,
Thomas

Reageer