.

Beantwoord

Ik heb beperkt internet en te toch een hoge factuur?

  • 1 October 2014
  • 1 reactie
  • 1516 Bekeken

Hallo
Ik heb een Samsung ativ s met windows 8.1 en kan via 3g alleen tekst berichten met whatsapp ontvangen en versturen(geen foto's of video's) internet exploren facebook etc werkt allemaal niet. Ik heb geen beperkingen aanstaan. Ten 2e krijg ik een te hoog factuur terwijl ik maar 21 mb heb gebruikt (500mb abbo) en binnen mijn bel/sms tegoed zit. Simyo geeft aan dat het aan dat ik 5 euro bij internet is opgeschreven. Hoe kan dit?
Mvg,

Tys
icon

Beste antwoord door Ernst 2 October 2014, 13:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi toosje, welkom op het Simyo forum.

Ik heb je topic eventjes verplaatst naar het subforum Windows Phone. Volgens past hij daar het beste tussen.

Laten we beginnen met je eerste vraag; je internetsnelheid.
Er vanuit gaande dat de instellingen voor een Windows Phone universeel zijn, zou je jouw instellingen kunnen vergelijken met de instellingen uit dit topic.
Maar vaak kan simpel aan en uit zetten ook al een heleboel helpen.

Dan je tweede vraag; je factuur.
De factuur waaraan je refereert waar €5 buiten bundel kosten is gerekend, is de factuur van augustus. Deze hebben we afgelopen week geïncasseerd. In september heb je maar 21 MB verbruikt, maar díe factuur zullen we later deze maand incasseren.
Je kunt in de specificatie ook terugzien dat al het verbruik op de laatste factuur allemaal plaats heeft gevonden in augustus.

Heb ik je vragen zo duidelijk beantwoord?

Reageer