.

Beantwoord

Ik ben niet bereikbaar met Hallofo, hoe kan dit?

  • 5 April 2016
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Ik heb een Hallofo en ben niet bereikbaar, terwijl ik wel bereik heb. Komt bericht dat ik niet bereikbaar ben. Is er een instelling fout?
icon

Beste antwoord door franswon 5 April 2016, 18:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Youp,

Welkom op het Simyo forum.

Ik ken dit toestel helaas niet, ik weet dat het een soort horloge met telefoon is, daarmee houdt het op.

Heeft dit toestel het wel gedaan of is het nu het eerste gebruik?

Als het toestel het eerder wel deed wil het nogal eens helpen om een reset te doen, simkaart en accu (indien mogelijk) verwijderen, minuut of 10 wachten, alles er weer in en opnieuw starten.

Als het de eerste keer is dat je het toestel gebruikt neem dan de handleiding nog eens goed door.

Ik neem aan dat je simkaart geactiveerd is.

Succes.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Youp,

Wat leuk dat je een Hallofo hebt, ik heb het even opgezocht en het ziet er super cool uit!

Vervelend dat hij het niet doet, terwijl je wel bereik hebt. Ik heb je simkaart vanuit hier gereset. Doe de telefoon/horloge even uit en aan om te kijken of het heeft geholpen. Verder kan je zelf ook een reset uitvoeren door de instructies van franswon te volgen. Is het gelukt en doet hij het weer? Zo niet, dan zou ik graag willen weten of hij het ooit gedaan heeft.

@franswon, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Ja hij heeft het wel gedaan hoor, maar ik ben nu steeds niet bereikbaar. Hij geeft nu steeds een melding dat ik niet bereikbaar ben terwijl er wel bereik is.
Momenteel heb ik helemaal geen service meer;-[ dus ga nu weer even in de weer met simnyo.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Youp,

Wat raar dat er wel bereik is maar dat je niet bereikbaar bent. Doet je simkaart het wel gewoon in een ander toestel? En wat bedoel je met 'ik ga nu weer even in de weer met Simyo'?

Groetjes,
Caspar

Reageer