.

Beantwoord

Hoe stel ik mijn telefoon in voor internet?

  • 28 August 2017
  • 2 reacties
  • 291 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
edit door @Thomas  17 juli 2018: De APN instellingen zijn inmiddels veranderd. In dit filmpje leggen we uit hoe je jouw iPhone instelt en voor Android hebben we dit filmpje.

Volgens mij heb ik de APN instellingen niet goed staan waardoor ik alleen thuis op WIFI kan Internetten.. ik heb een Samsung S4 telefoon.
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 August 2017, 11:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/samsung/galaxy-s4-ve-i9515/topic/internet/handmatig-instellen/1
Dit zijn de APN instellingen, maar staat internet aan op mijn Simyo. Instellingen, netwerkinstellingen.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Sth,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Het zou wel handig zijn om de juiste APN-instellingen in je telefoon te hebben staan. :-)

Friesian heeft je inmiddels al voorzien van de link naar onze Toestelhulp. Aan de hand van deze pagina kun je jouw Samsung stap voor stap instellen voor mobiel internet. Uiteraard is het ook handig om je Netwerkinstellingen op Mijn Simyo te controleren. De optie 'internet' hoort dan aan te staan. Ben je in het buitenland? Zet dan ook de optie 'internet in het buitenland' aan. Je kunt in andere landen binnen de EU zonder extra kosten je bundels gebruiken, handig hè?

Laat je het ons weten als het is gelukt?

@Friesian, bedankt voor het snelle antwoord!

Groetjes,
Els

Reageer