Simyo Blog
Vegan recepten apps voor Wereld Veganisme Dag
Lees meer ›Weet als geen ander hoe je een gesprek eindigt met een positieve...
Leer het hele team kennenOm te kunnen Internet op je Nokia Lumia 800 moet je het volgende doen.
Vervolgens dien je onderstaande in te voeren:
- Log eerst in op de website van Simyo en ga daar naar je instellingen, en zet internetten aan!
- Ga hierna op je Nokia WP7 toestel naar instellingen en kies voor de optie; "Mobiel netwerk".
- Kies vervolgens onderaan voor APN.
Nadat je de instellingen opslaat met het Vinkje, zal hierna bij de Proxypoort, poortje 80 ingevuld staan, dat is verder in orde.
- APN: internet
- Gebruikersnaam: niets invullen
- Wachtwoord: niets invullen
- Proxyserver/URL: 0.0.0.0
- Proxypoort: niets invullen
Veel plezier ermee!
- Schakel je toestel echt uit, door de uit/aan knop lang ingedrukt te houden, en het scherm naar beneden te swipen. De tekst "Tot ziens" is dan zichtbaar.
- Schakel hierna je toestel weer in, door de uit/aan knop lang ingedrukt te houden.
- Hierna word de pincode gevraagd, die je beter ook op de Simyo site kan opzoeken dan elk papiertje wat je hebt gekregen. Dit kan inmiddels gewijzigd zijn.
- Wacht nu ongeveer 15 minuten en je kan nu Internetten.
Welkom op het forum jjanssen, Volgens onze gegevens staat de optie 'internet op je mobiel/mms' uit. Hierdoor is het technisch gezien niet mogelijk om te internetten via ons netwerk. Ik raad je daarom aan deze optie aan te zetten. Je kunt de optie aanzetten via je persoonlijke pagina - gegevens en instellingen. Als je daarna het toestel uit/aan zet en de juiste instellingen ook hebt ingevuld zou het moeten werken. Kun je laten weten of het is gelukt? Groetjes, Alex
Beste jjanssen, Je hebt de optie internet inmiddels weer ingeschakeld. Vervolgens dien je onderstaande inderdaad opnieuw in te voeren: APN: internet Gebruikersnaam: niets invullen Wachtwoord: niets invullen Proxyserver/URL: 0.0.0.0 Proxypoort: niets invullen Let wel op dat je het opslaat. Hierna zou je moeten kunnen internetten. Laat ons even weten of het is gelukt. Groetjes, Arie
Hoi jjanssen, Het is voor ons nu lastig om je verder te helpen. Het netwerk staat een internet verbinding in ieder geval wel toe. Ik krijg het idee dat misschien meerdere toegangspunten staan ingesteld op je toestel. Ik raad je daarom aan om langs een telefoonwinkel te gaan met onze instellingen. Wellicht dat ze je daar kunnen helpen om de instellingen op de juiste plek in te voeren. Graag hoor ik wat hiervan het resultaat is. Groetjes, Alex
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.