.

Beantwoord

Hoe krijg ik internet op Gismo DZ09?

  • 28 August 2017
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Badge
Ik probeer internet te implementeren op mijn Gizmo smartwatch Dz09. Dit is mij nog niet gelukt. Ik kan wel (via mijn Huawei smartphone) een bluetooth verbinding maken, maar verder ben ik nog niet gekomen.
Kan iemand mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door franswon 29 August 2017, 16:52

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo oppe,

Ik heb een YouTube filmpje gevonden. Het is in het Engels.

Hou er wel rekening mee dat Simyo alleen simkaarten in mobiele telefoons ondersteunt, dit betekent niet dat deze in andere apparaten niet werken.

Reputatie 5
Badge +5
Hoi oppe,

Wat tof dat je een smartwatch hebt! Ik snap dat je hier graag optimaal gebruik van wilt maken. Balen dat het nog niet is gelukt om te internetten via je simkaart.

Heb je de tip van franswon opgevolgd? Is het gelukt om het in te stellen via de gedeelde video in zijn reactie? Ik kan in je verbruik zien dat er wel verbinding wordt gemaakt met het internet via je simkaart, is het inmiddels opgelost?

Helaas kunnen wij geen ondersteuning bieden voor het instellen van apparaten anders dan een telefoon. Omdat we zien dat er wel een internetverbinding mogelijk is via je simkaart, raad ik je aan om hiervoor de handleiding van je smartwatch of de leverancier hiervan te raadplegen.

Laat je me weten of het inmiddels is gelukt om hiermee te internetten?

@franswon, dank je wel voor het delen van het filmpje!

Groetjes,
Els

Reageer