.

Beantwoord

Geen internet verbinding via mobiel internet Nokia E71

  • 26 July 2012
  • 10 reacties
  • 4721 Bekeken

Badge
Hoi

In het forum heb ik alles nagelezen en gedaan om mijn E71 aan de praat te krijgen.
De toegezonden instellingen werken niet ik krijg telkens als ik op het web wil : packetgegevens niet beschikbaar: controleer netwerkdiensten.Instellingen handmatig gewijzigd -toestel uit/aangezet. Ik kom er niet uit. Na wijziging instelling heb ik nu een leeg scherm zonder dat de webpagina opstart.

Via wifi lukt het wel..  verder werkt alles.
Graag bericht

Peter Fritz 
icon

Beste antwoord door Natascha 27 July 2012, 09:50

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +6
Beste Fritzfam,

Welkom op het forum!

Kan je in je toestel de onderstaande instellingen controleren.
Kies Naam verbinding, Opties, Wijzigen, Selecteer, voer Mobiel Internet in en kies OK.
Kies Drager gegevens, Opties, Wijzigen, Selecteer, Packet-gegevens en kies OK.
Kies Naam toegangspunt, Opties, Wijzigen, Selecteer, voer internet in en kies OK.

Kan je me laten weten wanneer je naam van toegangspunt hebt gewijzigd en je toestel daarna uit/aan hebt gezet of het internetten dan wel lukt.
Badge
Het werkt!! Bedankt!
Peter
Badge +6
Beste Fritzfam,

Blij te horen dat het allemaal werkt.
Hallo,

Ik heb dezelfde problemen. Ik heb de bovenstaande aanwijzigingen uitgevoerd, maar echter zonder resultaat. Ik heb ook een sms met ja naar 1300 gestuurd. Heb dus van alles geprobeerd. Wie heeft voor mij de oplossing. Ik heb een Nokia c3-01

Vriendelijke groeten,
Will
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Will Dekkers,

Ontvang je wel een sms bericht met de instellingen? Ik zie wel dat de optie 'internet op je mobiel/mms' nog uit staat. Je kunt deze optie aan zetten via je persoonlijke pagina. Zolang deze optie uit staat, is het niet mogelijk om te internetten via ons netwerk.

Groetjes,

Alex
Hallo,
Ik had wel verbinding met mijn draadloos internet, maar als ik naar een web wilde of wats appen, werd er aangegeven dat ik geen verbinding met de packetgegevens had. Nu, na van alles geprobeerd te hebben is het mij gelukt. Maar nu wil ik ook nog mijn email instellen wat niet lukt. Ik ga dan naarberichten naar emailinstellen, dan krijg ik de voorwaarde klik op accoord en krijg dan de melding communicatiefout. Mijn draadloos internet thuis loopt via Ziggo, maar dit moet volgens mij niets uitmaken.Voorheen maakte ik elders ook gebruik van WIFI. Kun jij mij aangeven hoe ik dit probleem kan oplossen?

Vriendelijke groeten Will
Badge +6
Hoi Wil Dekkers,

Simyo kan je geen ondersteuning geven voor het instellen van je e-mail. Simyo kan je alleen ondersteuning geven het internet op je toestel werkend te krijgen. Raden je aan contact op te nemen met Nokia wellicht kunnen zij je verder helpen hiermee.
Dag,


Dank je wel voor je antwoord, Jammer dat ik door iedereen naar elders verwezen wordt. 
Nu wil ik mijn simkaart in een ander toestel gebruiken,  wordt erom een beveiligingscode gevraagd.
Kun je mij aangeven waar ik die kan vinden.

Vriendelijke groeten,
Will
Reputatie 7

Dank je wel voor je antwoord, Jammer dat ik door iedereen naar elders verwezen wordt.
Nu wil ik mijn simkaart in een ander toestel gebruiken, wordt erom een beveiligingscode gevraagd.
Kun je mij aangeven waar ik die kan vinden.


Will, de beveiligingscode die jij noemt heeft niets met (de instellingen van) Simyo te maken.
Uit de reactie van Natascha maak ik op dat het hier om een toestel van Nokia gaat? In dat geval kun je hier meer vinden over de beveiligingscode.

Ja, ook ik verwijs je weer door naar 'elders'...........

NB Tip: Gebruik eens Google. Zo heb ik ook van de beveiligingscode gelezen.
Badge +6
Dag,


Dank je wel voor je antwoord, Jammer dat ik door iedereen naar elders verwezen wordt. 
Nu wil ik mijn simkaart in een ander toestel gebruiken,  wordt erom een beveiligingscode gevraagd.
Kun je mij aangeven waar ik die kan vinden.

Vriendelijke groeten,
Will


Hoi Will Dekkers,

De standaard code van Nokia is 12345 tenzij je deze hebt veranderd.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer