.

Beantwoord

contacten weg

  • 22 March 2014
  • 3 reacties
  • 3206 Bekeken

Hoe krijg ik mijn contacten weer terug, mijn zoon heeft mijn gsm gereset of de fabrieks instelling toe gepast, maar allemaal leuk en aardig maar nu ben ik mijn contacten kwijt, kan ik die ergens ophalen of elders vandaan halen? ja ik weet het niet is er iemand die mij een goede tip kan geven?
groet Hennes.
icon

Beste antwoord door Ernst 24 March 2014, 15:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi hennes,

Ik kan me voorstellen dat er even een paar lelijke woorden uit je mond kwamen toen je hier achter kwam... :mad:
Of je contacten nog te redden zijn, hangt een beetje van van het toestel dat je hebt. Sommige smartphones maken automatisch een back-up via internet (via cloud internet).
Soms staan contacten ook op je simkaart opgeslagen, dan zou die via de telefoon toegankelijk moeten zijn, maar ook dan helpt het als we weten wat voor telefoon je hebt.

Kun je ons dat laten weten?
ik heb een Lg Optimus L5 maar ik denk niet dat het te redden valt,ik had een backup moeten maken :(
maar toch bedankt voor de reactie.
Reputatie 5
Badge +11
Ja, als je je telefoon niet hebt gesynchroniseerd met je laptop of pc en je contacten niet op je simkaart stonden, ben ik bang dat ze niet meer terug te vinden zijn... 😞

Reageer