Ik heb een nieuw abbonement , maar nu is mijn card slot kapot en wil toch mijn oude abbonement behouden
Mijn tijdelijke nr is 06XXXXXXXX
Mvg n v overveld
Ik heb een nieuw abbonement , maar nu is mijn card slot kapot en wil toch mijn oude abbonement behouden
Mijn tijdelijke nr is 06XXXXXXXX
Mvg n v overveld
Wat is een ‘cardslot’ voor welk apparaat
Wat is een ‘cardslot’ voor welk apparaat
Hoi
Een simkaart Cardslot is het deel waar je de simkaart inschuift of oplegt in je smartphone.
Hoi
Je mobiele abonnement bij Simyo staat volledig los van de de simkaart cardslot van je smartphone.
Als deze kapot is gegaan, veranderd er dus niets aan je mobiele abonnement.
Als de cardslot van je smartphone kapot is gegaan, en je kunt de simkaart daardoor niet meer plaatsen in je toestel, dan zou je dus voor een nieuwe smartphone moeten gaan.
Al kun je uiteraard ook nog bij de fabrikant van je toestel navragen, of dit nog gemaakt kan worden en ook hoeveel dit gaat kosten.
Wil je jouw oude abonnement behouden bij je huidige provider, en je nieuwe abonnement bij Simyo annuleren, dan kun je dat zelf doen via de volgende pagina (link): Bestelling annuleren
Dit kan alleen binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) na de ontvangst van je simyo simkaart.
Het is al opgelost
Hi
Bedankt voor je bericht.
Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost.
En super bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.