.

Vraag

bellen naar een keuzemenu

  • 1 March 2012
  • 4 reacties
  • 5993 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Heb een HTC Desire S smartphone en heb een probleem met bellen naar een instantie die een KEUZEMENU biedt. Wilt u dit toets een 1, wilt u dat toets een 2 etc.
Op mijn scherm staat een afbeelding van diegene die ik bel en met pijltje terug (naar links) krijg ik wel het virtuele toetsenbord maar bij intoetsen van de keuze werkt het niet en ben ik genoodzaakt met mjn goedkope tweede mobieltje te bellen waar een vast toetsenbord op zit.
Hoop dat er smartphone gebruikers zijn die de oplossing kennen, in de handleiding kon ik dit niet vinden.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Arie1,

Vreemd probleem. Ik heb zelf een HTC desire HD. Ik moet zelf inderdaad het virtuele toetsenbord tevoorschijn halen door op het icoontje te drukken. Komt het toetsenbord bij jou wel tevoorschijn? Welke Android versie gebruik je?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,
Gingerbread 2.3.5 (laatste update met Sense 3.0) en toetsenbord komt WEL tevoorschijn maar kreeg geen reaktie op de toets- keuze welke ik selecteerde.......

Groet,

Arie1
Badge
Hi Alex,
Heb van HTC de oplossing gekregen en het blijkt zo simpel te zijn als het maar kan. Zodra je verbinding hebt met je belcontact en wordt om een keuze nummer gevraagd in te toetsen (bijv. 1, 2 of 3 etc.) dan het vierkante toetsje links naar de grotere knop TELEFOON indrukken waarna het numerieke scherm verschijnt en kun je de keuze intoetsen, terug ga je door hetzelfde knopje weer in te toetsen waarna je weer terug bent bij je belcontact(afbeelding).
Meende er goed aan te doen je te informeren.
Mvg. Arie1
P.S. Ik ging naar het numerieke scherm door pijltje links in te drukken en daarom ging het fout.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Arie1,

Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen.

Groetjes,

Manisha

Reageer