Skip to main content
Mijn telefoon is versleten en wil graag een nieuwe. Ik zag op studentmobiel.nl dat simyo ook abonnementen aan biedt met een korting op een telefoon. Is het mogelijk mijn huidige abonnement te behouden en tegen deze telefoonprijs (wat ook o.a. op studentmobiel staat) de telefoon aan te schaffen? Het lijkt me omslachtig om eerst bij simyo het contract te beeindigen en vervolgens precies hetzelfde contract af te sluiten via een andere website. Groetjes!
Hoi Puts22, welkom op het Simyo forum!



Leuk dat je via studentmobiel.nl een nieuwe telefoon wilt bestellen met een Simyo abonnement 🙂 Met studentmobiel.nl zijn een aantal afspraken gemaakt. Je kunt bij een telefoon een Simyo abonnement bestellen en korting krijgen op de telefoon. Op de website moet je dan wel aangeven welke bundels je wilt voor het Simyo abonnement. Het is niet mogelijk om bij studentmobiel.nl alleen een losse telefoon te bestellen en aan te geven dat je al een Simyo abonnement hebt.



Je kunt bij je bestelling de volgende fictieve gegevens doorgeven voor nummerbehoud:

Provider: KPN

Te behouden nummer: 0612345678

Simkaartnummer: 12345678



Als je deze fictieve gegevens niet doorgeeft, dan krijg je een foutmelding. Op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst, dan ontvang je een bevestigingsmail. In je bevestigingsmail staat een tijdelijk nummer.



Stuur je het tijdelijk nummer, de provider, het te behouden nummer en het simkaartnummer naar nummerbehoud@simyo.nl? Dit is even een omweggetje, maar op deze manier kunnen mijn collega's van nummerbehoud de gegevens handmatig aanpassen. Het kan helaas niet op een andere manier. Ik raad je aan om deze stappen door te nemen.



Heb je hierover nog vragen?

Reageer