wanneer ik alle topics op het forum lees, dan valt mij op dat een vaak terugkerend thema is: het uitblijven of het veel later sturen van een bevestigingsmail nadat er bij Simyo of in de telefoonshop een bestelling is gedaan. En het simpele feit dat een bevestigingsmail van Simyo uitblijft veroorzaakt een lawine van telefoontjes en/of e-mails.
Wanneer er standaard, direct en foutloos een bevestigingsmail wordt gestuurd wordt het forum overzichtelijker en krijgt de servicedesk het rustiger.
Daarnaast voorkom je weer andere telefoontjes en e-mails met klachten dat de beloofde bezorgdatum niet wordt gehaald. Nu wordt geschreven "Voor 17.00 besteld op maandag t/m donderdag, de volgende dag bezorgd."
Ook ik heb dit probleem. Ik bestel op donderdag voor 17.00 zodat er vrijdag bezorgd kan worden. Ik krijg wel een factuur, maar geen bevestigingsmail of een mail met de track en trace code. Ik neem contact op met de klantenservice om hiernaar te informeren. Ik krijg je horen dat de bestelling is binnengekomen. Maar dat weet ik natuurlijk, door het ontbreken van een bevestigingsmail en track en tracecode, niet. En, in plaats van levering op de volgende dag (zoals beloofd), stamelt de medewerker nu dat de aflevering begin volgende week zal zijn.
Om een lang verhaal kort te maken: haal de informatie over de bezorgtijden van de site; het levert misverstanden en een stroom aan (boze) telefoontjes en e-mails op. Maar zorg te allen tijde voor een bevestigingsmail.
jgs
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie