.

Beantwoord

Uitnodiging voor Exitonderzoek

  • 23 July 2013
  • 1 reactie
  • 427 Bekeken

Onderstaande Bericht ontvangen, terwijl ik mijn mobiele telefoon abonnement bij Simyo NIET HAD beëindigd, en meer dan dat: ik heb meerdere "abonnementen" bij SIMYO op mijn naam !
Vragen: is dit bericht echt van Simyo (klantenservice) ?
Waarom is mijn 06 nummer niet eens gespecifieerd?

ontvangen van:
Simyo (onderzoek.QXZWRR@mwm2.nl)
op: 7/19/2013
bericht ondertekend door:

Femke Kothuis
Directeur Klantenservice

To: johndim43@live.com

onderwerp:
Uitnodiging voor Exitonderzoek?


Geachte heer/mevrouw Fux,

U heeft onlangs uw mobiele telefoon abonnement bij Simyo beëindigd. Om beter te begrijpen waarom u heeft opgezegd, vragen wij u deel te nemen aan deze enquête.

Uw mening is zeer waardevol voor Simyo. Met uw antwoorden kunnen wij onze dienstverlening waar nodig verbeteren. Het beantwoorden van de vragen kost niet meer dan 4 minuten van uw tijd. Uiteraard gaat Simyo vertrouwelijk met uw gegevens om. Kijk in ons privacy statement voor meer info.

Bij voorbaat dank voor uw bijdrage.

Ga naar de enquête via onderstaande link.
Klik hier om direct deel te nemen


Met vriendelijke groet,

Femke Kothuis
Directeur Klantenservice
icon

Beste antwoord door Charlene 24 July 2013, 14:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Onderstaande Bericht ontvangen, terwijl ik mijn mobiele telefoon abonnement bij Simyo NIET HAD beëindigd, en meer dan dat: ik heb meerdere "abonnementen" bij SIMYO op mijn naam !
Vragen: is dit bericht echt van Simyo (klantenservice) ?
Waarom is mijn 06 nummer niet eens gespecifieerd?

ontvangen van:
Simyo (onderzoek.QXZWRR@mwm2.nl)
op: 7/19/2013
bericht ondertekend door:

Femke Kothuis
Directeur Klantenservice

To: [email]johndim43@live.com[/email]

onderwerp:
Uitnodiging voor Exitonderzoek?


Geachte heer/mevrouw Fux,

U heeft onlangs uw mobiele telefoon abonnement bij Simyo beëindigd. Om beter te begrijpen waarom u heeft opgezegd, vragen wij u deel te nemen aan deze enquête.

Uw mening is zeer waardevol voor Simyo. Met uw antwoorden kunnen wij onze dienstverlening waar nodig verbeteren. Het beantwoorden van de vragen kost niet meer dan 4 minuten van uw tijd. Uiteraard gaat Simyo vertrouwelijk met uw gegevens om. Kijk in ons privacy statement voor meer info.

Bij voorbaat dank voor uw bijdrage.

Ga naar de enquête via onderstaande link.
Klik hier om direct deel te nemen


Met vriendelijke groet,

Femke Kothuis
Directeur Klantenservice


Hoi JohnKall,

Deze email mag je als niet verzonden beschouwen. Ik heb het voor je nagekeken, en al je aansluitingen zijn nog actief. Je hebt inderdaad niks opgezegd. Die email had je dus ook niet moeten krijgen.
Het spijt me dat deze voor verwarring heeft gezorgd.

Groetjes,
Charlene

Reageer