.

Nog geen antwoord gekregen op mijn e-mails

  • 8 July 2013
  • 3 reacties
  • 527 Bekeken

Ik heb jullie op 24 juni een tweetal vragen gesteld. Ticket 491104 en ticket 491099
Maar antwoorden ho maar.

zouden jullie aub jullie dienstverlening kunnen opschroeven en mij kunnen antwoorden?
jullie hebben namelijk een dubbel bedrag van mijn rekening gehaald. Zou dit graag per ommegaande gecorrigeerd zien.

ook is er ten onrechte geld voor dataverkeer afgeschreven terwijl mijn bundel nog actief was.

Dus graag per ommegaande mijn tickets beantwoorden.
twee weken is gewoonweg belachelijk, moet ik bij mijn klanten proberen.

3 reacties

Badge +6
Ik heb jullie op 24 juni een tweetal vragen gesteld. Ticket 491104 en ticket 491099
Maar antwoorden ho maar.

zouden jullie aub jullie dienstverlening kunnen opschroeven en mij kunnen antwoorden?
jullie hebben namelijk een dubbel bedrag van mijn rekening gehaald. Zou dit graag per ommegaande gecorrigeerd zien.

ook is er ten onrechte geld voor dataverkeer afgeschreven terwijl mijn bundel nog actief was.

Dus graag per ommegaande mijn tickets beantwoorden.
twee weken is gewoonweg belachelijk, moet ik bij mijn klanten proberen.


Hoi Geefantwoord,

Welkom op het forum!
Ik heb de beide tickets bekeken en beide e-mails zijn beantwoord. #491104 is beantwoord op 24 juni en #491099 is beantwoord op 30 juni. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik dit graag van je.
Ik heb enkel op 25/6 tweemaal een bericht gekregen dat jullie niet in staat zijn binnen drie dagen te antwoorden. Vervolgens op 29/6 een feedback mail.

Antwoorden hebben jullie misschien verstuurd maar niet naar mijn inbox. Wellicht handig om ze nog een keer te versturen ipv te melden dat ze verstuurd zijn terwijl ik aangeef niets ontvangen te hebben. En als jullie al geantwoord hebben, waar blijft die creditnota dan???
Badge +8
Ik heb enkel op 25/6 tweemaal een bericht gekregen dat jullie niet in staat zijn binnen drie dagen te antwoorden. Vervolgens op 29/6 een feedback mail.

Antwoorden hebben jullie misschien verstuurd maar niet naar mijn inbox. Wellicht handig om ze nog een keer te versturen ipv te melden dat ze verstuurd zijn terwijl ik aangeef niets ontvangen te hebben. En als jullie al geantwoord hebben, waar blijft die creditnota dan???


Hoi geefantwoord,

De emails zijn letterlijk beantwoord, dus onze antwoorden zijn teruggestuurd naar het adres waar ze vandaan kwamen. Wellicht zijn ze in de ongewenste email terecht gekomen? in ieder geval vervelend dat je nu nog geen antwoord had.
Ik heb je beide berichten nu in privébericht gestuurd. Zodat ze zeker aankomen.

Groetjes,
Charlene

Reageer