.

Beantwoord

Mooie oplossing Simyo

  • 16 January 2014
  • 3 reacties
  • 1059 Bekeken

Badge
Sinds een paar maanden een prepaid kaartje van Symio. Door niet goed te lezen bij het aanvragen van de simkaart de fout in gegaan.
Opeens een maand met hoge kosten voor mijn zoon van 12.
Dit probleem voorgelegd bij Symio.
Kreeg een heel duidelijk antwoord en de oplossing die Symio bood; petje af! Wat een service!
Chappeau.
icon

Beste antwoord door Ernst 17 January 2014, 16:51

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi cwrm63, welkom op het Simyo forum :)

Om te beginnen heb ik je dank doorgegeven aan de collega die jouw mailtje heeft beantwoord. Hij is blij verrast :o
Het is wel erg leuk om zo'n bedankje te lezen op ons forum, hoor!

Maar alle gekheid op een stokje. We doen inderdaad niet moeilijk als zoiets je een keer overkomt 😉
ook wij hebben een hele goede ervaring met de service van simyo.
door een instelling op onze telefoon en het wegvallen van de wifi verbinding werden wij geconfronteerd met een hoog internet gebruik.
ondanks dat simyo hier geen enkele blaam betrof kwamen ze ons tegemoet in de onverwachts hoge kosten.

petje af voor zoveel klantvriendelijkheid !!

dank voor het hele team en speciaal voor mark.........
Badge +8
ook wij hebben een hele goede ervaring met de service van simyo.
door een instelling op onze telefoon en het wegvallen van de wifi verbinding werden wij geconfronteerd met een hoog internet gebruik.
ondanks dat simyo hier geen enkele blaam betrof kwamen ze ons tegemoet in de onverwachts hoge kosten.

petje af voor zoveel klantvriendelijkheid !!

dank voor het hele team en speciaal voor mark.........


Hoi Jazzjay,

Wat ontzettend lief dat je daarvoor op het forum verschijnt 🙂 Ik heb het doorgegeven aan Mark, en ik moet zeggen dat ik er zelf ook altijd blij van word, dit soort berichtjes. Want hoewel sommige mensen denken dat telecombedrijven alleen maar keihard geld willen verdienen, zit ik hier met een hele leuke club collega's die gewoon de hele dag hun best doen om iedereen te helpen.
Fijn dat dat overkomt :)

Groetjes, Charlene

Reageer